1 Mayıs 2012 Salı

18.KRAL TV MÜZİK ÖDÜLLERİ !

Dün akşam düzenlenen 18. Kral tv müzik ödüllerine damgasını vuranlar hiç kuşkusuz Volga Tamöz,Doğulu kardeşler ve Samsun Demir'dir.Kenan Doğulu ilk defa dün akşam yeni çıkacak albümünden Bal gibi isimli şarkısını söyledi sonrada salonu clubba çevirdi.Ben parçayı beğendim. Daha dinlemeyenler , dur bir daha dinleyim diyenler için Bal gibiyi günün şarkısı ilan ediyorum ve yazı sonuna konduruyorum.Yaza giriyoruz bu romantiklik,bu slowluk nedendir Kenan diyenlere hem hak veriyor hemde bekleyelim görelim diyorum.Kıyafet konularına hiç girmiyorum eminim bu konuda bir çok post yayınlanıcak ama değinmek istediğim şeylerde yok değil hani , Dur 2 laf ediyim öyle gidiyim:))

-Ece Gürsel'in totosuna kadar açık kıyafeti : Yok valla beğenmedim :)


-Ciciş kardeşlerin kıyafetleri karşısında ne diyeceğini bilemeyen Deniz Akkaya ve Cengiz Semercioğlu : Haklısınız bizde ekran başında aynı şoku yaşadık :)

-Tülin Şahin'in dış mekan sunucularından biri olup konuşamaması bitek benim dikkatimi çekmedi herhalde :) Tamam çok üşüyormuş ama milletin ağzına lafı tıka tıka vhdofvjeoıfjş tarzı kelimeler duymak hoş değildi bacım


-Ebru Gündeş gecenin en şık bayanı,Burcu burcu taburcu Berkay ve Burak Özçivit (Malkoçoğlu) kuşkusuz en şık beyiydi Bülent Ersoyun Gözleri ışıldadı valla en önden :) Enteresan bir şekilde resim bulamadım idare edin artık :)

-Açılışta ki Volga Tamöz Tam 90'dan adlı potpori tarzı gösteri süperrrrrdiii


-Halil Sezai,Murat Boz ve Ajda Pekkan : Bu 3 lü aldıkları ödülleri sonuna kadar hakettiler bence zzaten diğer kategorilerin hatır gönül için konulduğunu düşünüyorum ki ödüllerini almaya gelmeyen çoğu sanatçının yerine temsilcilik yapan Samsun Demir'e seneye bir ödül verilmeli bence ya da törenin adı ''Samsun Demir ödülleri''olarak değişsin haketti bunu .

- ve geçenin ''bu ödülü şöyle hakettim , böyle yıllarımı verdim saoolun'' konuşmalarından daha duygusal anlarıda var dı bence İbrahim Tatlıses'in orda olması.Bazıları paston fırlatmasını show gibi görse de bence gayet doğal ve samimi bir davranıştı.Kimse kimseyi sevmek zorunda değil tabi ki ama bütün salonun ayakta alkışladığı bir adam için bize pek laf söylemek düşmez bence.Valla yalan yok ağlattı :( 

Hadi çok konuştum ben ,Bal gibi gidiyorum :) 




4 yorum:

  1. ne kadar et o kadar köfte mi desem, bir gram et bin ayıp örter mi desem, ne desem bilemedim?

    YanıtlaSil
  2. Valla duruma göre ikiside uygundur :)

    YanıtlaSil
  3. Ece Gürsel'in elbisesi nedir öyle gerçekten? Kadınların her tarafını açtığı zaman seksi göründüğünü sanmaları ne zaman bitecek merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Gecede kimin yanına gittiyse gecenin en şıkı ünvanını aldı kendisi ..Beğenen olabilir ama seksi değil kesinlikle çünkü dekoltenin dibine vurmuş resmen sana katılıyorum :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...