8 Mayıs 2012 Salı

BENEFİT YOU REBEL !

Son bir haftadır özellikle makyaj blogları başta olmak üzere bir çok blogda renkli nemlendiriciler hakkında yazılar okuyorum.Bu konuda ya çok memnun kalıp şiddetle tavsiye eden var yada kesinlikle uzak durun diyen.Muallakta kalıp idare eder diyen bile ne yazık ki yok.Bende uzun bir müddet araştırdıktan sonra çok fazla olumsuz bir şeyini  duymadığım Benefit You Rebel a şans vermiştim ama ne yazık ki daha ilk kullanmam da benim hayal kırıklığına uğrattı.Tabi ki bu durum cilt tipimlede alakalı ama kullananların görüşlerinde bu ürünün yağlı ciltler için uygun olduğu çokça kez belirtilmişti.Tabi sephora mualarınında onayıyla da bunu teyit ederek poşetime atmıştım.

Sabah kalktım rutin cilt temizliğine yaptıktan sonra çok kalın bir tabaka yaratmıcak şekilde nemlendiriciyi sürdüm fakat evden çıkalı 1 saat olmadan parıl parıl oldum.Yapısında ki ışıldamanın dışında bir parlaklık olduğu için beni fazlasıyla rahatsız etti.Kuru ciltler için nemlendirme açısından kesinlikle tavsiye edebiliceğim bir ürün fakat YAĞLI CİLTLER İÇİN TAVSİYE ETMİYORUM.

Sonra ki günlerde ümidi mi kaybetmedim ve belki benim cildimle alakalı bir durumdur diyerek tekrar kullandım ama ne yazık ki sonuç daha beterdi.Üzerinden pudrayla geçerseniz bir müddet parlama sorununu ortadan kaldırıyor ama onu sür , pudrayı sür ..Normal makyaj zamanına denk geliyor zaten.Kapatıcılığı konusunda da bi mucize beklemeyin diğer markalarda olduğu gibi bu üründe de sadece cildinizin renk tonu dengeleniyor o kadar.


Benefit gözenek kapatıcı pore professional ve you rebel arasında kararsız kaldığım alışverişim de keşke pore professionalı tercih etseymişim çünkü renkli nemlendiricilerin yağlı ciltler için uygun olmadığına karar verdim.
Bu konuda benimde cildim yağlı ama ''Şu üründen'' çok memnunum diyeniniz varsa yorumlarınızı merakla bekliyorum :)

5 yorum:

  1. bende almayi düsünüyordum canim ve benim yüzüm yagli degil yani normal sanirim sorun olmamasi lazim

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  2. merak ettiğim bir üründü bu da. yağlı ciltlerin işi zor.poreffessionali merak ediyorum bende.
    bir de clinique city block 40 kullanmıştım ondan memnundum. tabii ciltten cilde farklılıklar olabiliyor.tam olarak al diyemiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. guzelgul-canım cildin normal veya kuruysa sorun olmaz bence ama kesinlikle karma ve yağlı ciltlere uygun değil nem oranı yüksek çünkü

    Pembefiyonk-evet valla yağlı ciltlerin içi çok zor öneriyle , tavsiyeyle ürün almak zor oluyor bu yüzden nedeyip görmeden anlayamıyorsun bir sürüde para döküyorsun ...clinique in dediğin ürününü bende duydum ama artık renkli nemlendiiciden ümidi kestim :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, ürün yağlı geldiyse termal su ile kullanabilirsin. Temizliğin ardından termal su uygulayıp kurumasına izin vermeden üründen az bir miktar alıp tüm yüzüne dağıt. Eğer kapatıcılık az gelirse ürünü silikon süngerle uygula.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar
      Öneriniz için çok teşekkür ederim , bu ürünü ne yazık ki kullamamayıp başkasına vermek zorunda kaldım ama elimde kalan bu tarz ürünleri birde bu yöntemle kullanmaya çalışacağım
      sevgiler

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...