29 Mayıs 2012 Salı

BU SIRALAR BEN !

Öncelikle herkese günaydın :)
Siz bu satırları okurkennn ben çok uzaklarda olucam ayyyy şaka şakaaa ( bu iğrenç espiriden dolayı kendimden soğudum şu an ) neyse :) Siz bu satırları okurken ben sabahın köründe kalkmış , muhtemelen yine kasvetli bir havada trafiğin göbeğine düşmüş beylikdüzünden taaa bakırköye gelmiş ve geçen hafta bahsettiğim çocuk gelişim kursunun ilk dersciğine girmiş olucam :) İnstagramdan beni takip edenler resimleri yakından tanıcak muhtemelen idare edin artık :)

Bakalım bu sıralar ben nasılmışım :)

Artık fal baktırmayı sevmiyorum ama sade bir türk kahvesiyle çok rahat kandırılabiliyorum :)

Haftalardır böyle bir güne uyanıyorum-ruz ne yazık ki bu sene gerçekten çok tuhaffffff :S

Hava yağmurlu olsada balkon keyfine hayır diyemiyoruz 

Peynirden nefret ettiğimi cümle alem bilir :) ama yoğurt ve süt dedin mi akan sular durur :) Bu sıralar fazlasıyla süt ve süt ürünleri tüketiyorum kalsiyum fazlasından baygınlık geçirebilirim :) 



Bu oyunun yazılımı kim yapsıysa Allah razı olsun :) Kafamı dağıtan bundan başka bir şey yok bu sıralar tavsiye ederim :)

Ne zaman babet giysem , mutlaka cılk su halinde eve döndüm ama yılmadım , yılmıcam :) 

Cengiz Abazoğlu koleksiyonundan bir parça ..benim hoşuma gitti ..Nişanlık arayanlara fikir olsun bence 

ee çocuklarla haşir neşir olunca böyle 2 parça malzemeyle kukla yapıcak kıvama geliyorsunuz :) Tanıştırıyım ; Pamuk dede (ymiş)

Paşabahçede ki kocaaa devvv şişeleri çok beğendim ve lacostenin dev tshirtünü ( yatak örtüsü bile yapılabilir ) :) 


see u :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...