22 Mayıs 2012 Salı

EMİLİE - J.J ROUSSEAU - BİR ÇOCUK BÜYÜYOR !

Haydaaa bu ne şimdi diyenleriniz , haa bu kitabı ben biliyorum diyenleriniz, aaa dur bide ben okuyum diyenleriniz mutlaka olabilir.


Aslında bu yazı ''bir alın mutlaka okuyun tavsiye kitap'' postu değildir ilerleyen satırlarda anlıcaksınız :)
Gelelim ana mevzuya :) Asıl mesleğim sanat yönetmenliği(sahne sanatları üzerine) olmasına rağmen mezun olduğumuz sene patlayan kriz,karın tokluğuna çalıştıran iş yerleri,gel hayrına çalış diyen sevap sever iş verenler sayesinde bu böyle olmucak  diyip patron olarak babamı seçmiştim ama ailesiyle birlikte çalışanlar bilir ki bu durumun hem artıları hemde eksileri birbirleriyle yarışır vaziyette ve eğer güçlü bir bünyeniz yoksa bünyede kalıcı hasar bırakabilicek moddadır :)

Bende başka bir şeyler yapma arayışlarına girdiğim bu dönemde kendi mesleğimle birleştirebiliceğim bir alan seçmek istedim ve aklıma bir arkadaşım sayesinde ana okulları geldi ve ana okulların da öğretmenlik yapabiliceğim bir sertifika programına yazıldım .6 ay devam edicek olan bu kursun daha 1 ayı yarın dolacak tabi son 1 ayıda staj..evet çok uzun bir zaman bazılarımız için ama inanın dersler çok zevkli ve bir o kadar eğlenceli geçiyor.

Doğum olayından , 0-6 yaş çocuk bakımı ve eğitiminin tüm inceliklerini içeren bu kursun bir diğer yanı ise kursa devam eden çocuk sahibi olmak isteyen anne adaylarına  ve hamile olan bayanlara inanılmaz bilgi ve katkı sağlamasıdır , inanın bilmediğimiz veya yanlış bildiğimiz çok şey varmış ( yanlış anlaşılmasın ben bekarım :) ) :)
 
Yukarıda ismini verdiğim kitap eğitmenimizin bize mutlaka okumamız için tavsiye ettiği bir kitaptır.İçeriğinde Emilie adlı çocuğun nasıl eğitildiğini okucaksınız .Benden de okumayan tüm bayanlara tavsiye olsun .Kitap biri kalın biri ince olan olarak 2 cilttedir ben incesini aldım tahammül sınırlarımı zorlamayım diye (şaka) siz istediğinizi tercih edebilirsiniz :)

3 yorum:

  1. I'll follow you, mind to follow back? :)

    http://petitsmorceauxdemoi.blogspot.pt/

    xx from Portugal

    YanıtlaSil
  2. Sanırım bunu okumaya çok ihtiyacım var! Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. güzel kitap .. ben bir çocuk gelişimciyim öğretmenlikte yapıyorum ilerde yardımcı olabileceğim bir konu olursa başvurabilirsin.. :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...