18 Mayıs 2012 Cuma

JİMMY CHOO FRAGRANCE !

Herkese Günaydın !

Jimmy choo markası parfüm işine de el atarak yanlış hatırlamıyorsam 2 sene önce bu parfümü piyasaya sürdü ve ne yazık ki şu an sadece sephora markalarında satışta.Free shop vb. alanlarda da araştırmalar yaptım ama oralarda bulamadım.

Bu sıralar sephora mağazalarını çokça ziyaret ettiğim için geçen hafta anneler günü dolayısıyla yapılan indirime kayıtsız kalamadım ve ne zamandır almak istediğim parfümü aldım .Zamanlaması süperdi çünkü parfümüm bitmek üzereydi.Ben indirimden ve fiyat uygunluğundan dolayı vucud kremiyle birlikte satılan seti aldım ve tabi ki kalıcılığı açısından edp tercih ettim.

Bu parfüm nasıl kokar, içinde neler var derseniz ? 

Tepe notalarında yer alan yeşil armut ve İtalyan portakalı canlandırıcı güzellik sunarken, kalp notasında eşsiz leopar orkide büyüleyici bir aura vaad ediyor. Parfümün alt notalarında ise tatlı aromalar ve Endonezya Patchoulisi yer alıyor. muş :)
ee tabi şişesi de piton derisi görünümlü ve murano cam kesimlerinden ilham alınarak tasarlanmış.






3 yorum:

  1. Ben de Jimmy choo kullanıyorum ,oldukça kalıcı ve ağır.İki fıs yeterli oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet benimde tenimle uyum sağladı bu yüzden baya kalıcı oluyor bide sürmeden önce kremini sürersem büyün gün idare ediyor

      Sil
  2. cute !! Come to see my page and follow me if you like it
    Kiss

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...