15 Mayıs 2012 Salı

LİDYANA.COM VOLUME 2-3 !

Günaydınlar herkese geçen hafta lidyana.com da ne zamandır satışa çıkmasını beklediğim d'Arc  harfli bilekliklerin satışta olduğu haberi gelince siteye ışınlandım.Hiç sağa sola bakınmadan bilekliğimi aldım çıktım çünkü bakınırsam kendimi durduramıyorum o sitede :)
Harfli takılara karşı olan sempatimden dolayı bu bileklikleri hiç düşünmeden aldım.Benim aldığım tek harf olanı ama isterseniz 2 harf ve kalpli olanları da var..artıkkk hediye arayan beylere duyurulur :)




Bilekliğim geldiği zaman içinde bir sonraki alışverişimde kullanabiliceğim bir indirim kartı vardı sağolsunsunlar var olsunlar inşallah bir gün kullanırım dedim ve iş yerinde ki çekmeceme koydum.Dün akşam İnstagramda dolanırken Didem'in izi nin o muhteşem renkli bileklikleri tekrardan aklımı çeldi ve bugün sabahın köründe ilk işim iş yerinde ki indirim kuponuyla bileklik almak oldu ( evett deliyim ) ki beni takip edenler bilir aylardır kolumdan çıkarmadığım nar lı bilekliğim Didem'in izine aittir ve lidyana.com da satıştadır.Ayrıca bir sonra ki indirim kuponu dışında Avealılara özel %30 indirim var ( tutar koşulu olup olmadığını bilmiyorum ne yazık ki )

vee buda uğur getiriceğine inandığım balıklı bilekliğim :) 


Mutlu günler 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...