14 Mayıs 2012 Pazartesi

MARJİN SHOES !

Malum önümüz yaz ve düğün,dernek mevsimleri yavaş yavaş açılmaya başladı.Düğün dernek olmasa bile kutlamalar,gece eğlenceleri gibi organizasyonlarda mekan gözetmeksizin abiye giymeye bayılan biz hanımlar topuklu ayakkabı isteklerini de bu doğrultuda arttırıyoruz.

Topuklu ayakkabı giymeyi pek beceremiyen ben ''yemede yanında yat'' zihniyetiyle yinede dolapta bekletmede sakınca duymam :) Onlar benim bebeklerim :))))

Şaka bir yana siyahla aram çok iyi olduğundan ne zaman bu sene renkli bir ayakkabı alıyım desem yine gidip siyah alıyorum ne yazık ki zizigo.com da bakınırken şu sıralar %50 indirimde olan ve ayakkabıları oldukça şık olan bir marka dikkatimi çekti.Marjin markasını daha önce duyan vardır belki ama ben daha yeni keşfettim ve fiyat uygunluğuyla kalbimi fethetti .Şu an 69,79,89 tl gibi fiyatlarla satışta olan marjin ayakkabılara mutlaka bir göz atın derim.






8 yorum:

  1. İlk renkli olan favorim !
    http://madambfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Evet bende onu beğendim bide kırmızıyı :))

    YanıtlaSil
  3. bu marjin,, dış görünüş olarak gayet cazip..fakat kullanış açısından nasıldır acaba? sonra.. topuğu falan elimizde kalmasın? x) ...?? deniyen...rahat bulan..sağlam diyen var mıdır acaba? ..paylaşırsanız çok mutlu olurum.......:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben siyah ve kirmizi tabanli olan modelden aldim bir cok kez giydim bi problem yasamadim ayrica cok rahat tavsiye ederim :)) ilk baslarda sizin gibi tereddut bende yasadim ama simdilik bi problem yok :)

      Sil
    2. Merhaba,
      Bugün Marjin Ayakkabı markasında yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum sizlere. Yaklaşık 2 ay önce platform bir ayakkabı aldım. 1 saat giydikten sonra tabanı yana basmaya başladı ve bunun tamiri için Maltepe Marjin’e teslim ettim. Beni arayacaklarını söylediler. Ancak aradan 1 buçuk ay geçmesine rağmen arayan soran olmadı. Bugün gittim ayakkabıma ne oldu diye ve tamiri yapılmamış ayakkabıyı bana geri vererek oldu dediler. Daha ordayken ayakkabıyı bir denedim ki teslim etmiş olduğum halinden hiçbir farkı yok ve giyilecek durumda değil. Dedim bu olmamış. Yapıldı ama dedi çalışanlar. Dedim bakın olmamış. Sizin ayağınız yamuk heralde içe basmışsınız demeye başladılar. Dedim bakın benim ayağım diyelim ki yamuk, ama ben bu ayakkabıyı bir kere 1 saat giydim ve ilk defa platform giymiyorum. Yapacak bir şey yok dediler. Ve ben oradan sinirli bir şekilde çıkarken yetkili denen bir başka kişi geldi beni dükkana geri döndürmeye çalıştı ben çok ayıp yaptığınız diye sesimi yükselttiğim için. SÖZÜM ONA, MODELLERİ BEĞENMİŞ OLMAMA VE BUNDAN ÖNCE DE MARJİN’DEN ALIŞVERİŞ YAPMIŞ OLMAMA RAĞMEN YAPTIKLARI HATALI ÜRÜNLERİN ARKASINDA DURMAYAN VE SADECE SAT GİTSİN MANTIĞI İLE ORTAYA ÇIKAN BİR MARKADIR. ASLA TAVSİYE ETMİYORUM. GERİ ALDIĞIM BOZUK AYAKKABIYI DA ÇÖPE ATTIM.

      Sil
    3. Çok şaşırdım kötü bir durum olmuş ben direk kendi mağazalarından değilde zizigo.com dan almıştım.Bazen topuğunda bir problem varmış gibi hissediyorum bende sanki yürürken tık diye gidicekmiş gibi geliyor ama şimdiye dek bir problem yaşamadım ..size yapılan büyük bir ayıp gözle görülür şekilde tamir edilmeyen ayakkabıyı değiştirmeleri gerekirdi,bazen hesaplı diye baktığımız markalar sizin dediğiniz gibi sadece satış odaklı ortaya çıkıyorlar müşteri hizmetlerinden bir haber oluyorlar :(

      Sil
  4. Ben de kuzenimin düğünü için Marjin'in siyah kırmızı topuklu modelini aldım, normalde pek topuklu ayakkabı giyemem ama çok rahattı sorun yaşamadım. Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende çok memnunum yüksek ama çok rahatlar bende tavsiye ederim;)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...