17 Mayıs 2012 Perşembe

NEW SHOES !

Her hem cinsim gibi alıp alıp dolapta bekletme , alana kadar sürünme aldıktan sonra yüzüne bakmama , şu nu alıyım kışa , bunu giyerim yaza modu bende de var doğal olarak ama çok fazla giymeyi beceremesem de ( ki yürüyebiliyorum ama belim çok ağrıyor) topuklu ayakkabılara ve hem giyip hem de  uzun atlama ve her an koşuya hazır modda dolaşabilen ablalara saygım sonsuz helal olsun  :))

Şaka bir yana geçen gün size zizigo.com da satışta olan ve %50 ye varan indirim içinde olan bir markadan bahsetmiştim .Bende düğün dernek bahanesiyle içlerinden birini kaptım acaba hangisi ??



hahah diğer ayağımda ki oxford ları görmemezlikten gelin :)) 


1 Haziran 2012 tarihinde sona erecek olan çekilişim hala devam ediyor katılmak için şöyle buyurun 

6 yorum:

  1. ayagında cok daha guzel durmus :)

    YanıtlaSil
  2. güzel ayakkabı beğendimmm
    benim bloğumada beklerim.http://kelebekkizim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm yorumunuz ve davetiniz için hemen geliyorum :)

      Sil
  3. Beautiful shoes, are they comfortable to walk in?

    http://www.101fashionstreet.com/

    YanıtlaSil
  4. thank you ..but Unfortunately, i have not yet

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...