14 Mayıs 2012 Pazartesi

ŞAMPİYON !!!!

Herkese günaydınlar ve iyi haftalar

Evet cumartesi günü maçtan,spodan hele hele futboldan anlamayan adamı bile strese sokan bir şampiyonluk maçı vardı.Tamam itiraf ediyorum galatasaraylı olmama rağmen sülalemin fenerli olmasından dolayı maça gitme vb. konularda önümde hep engeller vardır ama bu cumartesi başka bir atmosfer olduğu için üzerime formamı geçirip attım kendimi sokaklara...Bu sebeple c.tesi ve pazar şampiyonluktan başka konu konuşulmadığı için bende bir post hazırlayım bari dedim :))

Avrupa yakasında oturanlar iyi bilir ki galatasarayın memleketi yeşilköy ve floryadır....birazdan resimlerde görüceğiniz trafiklerden kurtulmayı başaran beni çoşkuyla alkışlıyorum :) ( eve 2 saatte gittiğimi saymazsak tabi)

Her iki takımında terbiyesiz ve çirkef taraftarlarını bir kenara koyarak bizi kutluyor , fenerede geçmiş olsun diyorum :)))



evet kırşehirliyim :)

vee yeşilköyy 

Aşağıda görmüş olduğunuz fotograf hiç bir şekilde E5 e çıkamayan benim kestirme bir yoldan çıkışı bulduktan sonra ooo kimsecikler yok diye sevinip köşeyi dönünce dumur olduğum nokta ama ilerden sağdan yine kaçtım  :))) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...