11 Mayıs 2012 Cuma

SATIYORUMMMMMM !!

Günaydınlar herkese ...
Geçenlerde renkli nemlendiriciler hakkında bir yazım olmuştu.Özellikle kullandığım benefit markasının ne yazık ki cildime uymadığını söylemiştim.O kadar hevesli almıştım ki beni gerçekten hayal kırıklığına uğrattı.Marka kalitesine ve ya popülerliğine göre ülkemizde değişkenlik gösteren fiyatları da göz önüne alarak boş boş durucağına veya çöpe gidiceğine sadece 2 sefer nohut tanesi kadar kullanılan Benefit You Rebel renkli nemlendiricimi isteyen bir kişiye satmaya karar verdim. İlgilenen olursa bana elidaninaskcesmesi@hotmail.com adresinden ulaşabilir.

Ürün özellikleri hakkında kısa bir özet geçiyim ;
-Az kullanılmış ( ona kullanmak denirse tabi)
-Ne yazık ki kutusunu atmıştım
-Bu ürün 2 renk tonuna sahip bende ki açık renkli tenler için uygun.
-Yağlı ciltler için kesinlikle tavsiye etmiyorum.
-Kuru ciltler için ideal

Satın alma işlemiyle ilgili ;
-Kargoyu ben ödüyorum.
-Türkiye içi her yere gönderim yapabilirim.
-Ödeme seçeneğim ne yazık ki kısıtlı ve sadece İş bankası üzerinden havale yoluyla ödeme alabilirim.
-Şehrinde Sephora yani Benefit satış noktası olmayanlar için tavsiye ederim çünkü ürün geçen hafta alındığı için hiç kullanılmamış gibi.

Bunun dışında sormak istedikleriniz için yukarıda verdiğim iletişim adresinden bana ulaşabilirsiniz .





2 yorum:

  1. Cilde urun uymayinca amma sorun oluyor hay allah umarim birdaha olmaz;)) benim cildim cok hassas malesef hersey olmuuor;((

    YanıtlaSil
  2. gerçekten öyle ve işin enteresan tarafı bu ürün için herkes yağlı ciltlere uygun demiş ..kesinlikle yalan...belki t bölgesinde zaman zaman hafif yağlama yaşayan insanlara uygun olabilir ama cilt yapısı tamamiyle yağlı olanlara asla :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...