18 Mayıs 2012 Cuma

TAVSİYE -YARDIM- BİLGİLENDİRME PLS !

Gözeneklerimiz tıkalı olsa ayrı dert açık olsa ayrı dert ama en büyük sorunumuz makyaj vb. uygulamalar yaptığımız zaman ho hoo bizde burdayız diyen ve bizi hiç terk etmeyen sadık gözeneklerimiz oluyor.Eskiden bu konuyu pek takmıyordum ama son zamanlarda gözüme fazla takılmaya başladılar.Aradım, taradım bize veda etmeleri imkansızmış ama düzenli ürün kullandığımızda sürelerde tatile çıkabiliyorlarmış :)

Araştırmalarım sonucu 2 markanın kıyasıya kapıştığını gördüm.

1.si Benefit Pore professional ...Bu sıralar çok popüler bir marka.Kullanıcı yorumlarına göre bu ürünün mucize olduğunu söylüyorlar ama gün içinde tazelemek gerekiyormuş,sürdükten sonra yüzünüzde yok oluyormuş vee en önemlisi yağsızmış.

2.Clinique Pore Minimizer ...Bu ürün daha eski bir ürün olduğu için aynı yorumlar bu ürün içinde yapılmış.Diğer ürüne göre kapatıcılığı daha fazlaymış ( uygulama yapan postlarda öyle gözüküyor).Hiç olumsuz bir yorum yapılmamış Düzenli kullanıldığı zaman etkisi daha iyi oluyormuş muş muşşşşş.....



vee asıl sorum size :) Bu ürünlerden veya benzeri ürünlerden aranızda kullanan varsa deneyim ve tavsiyelerinizi merakla bekliyorum.Ona göre satın almayı düşünüyorum çünkü. bana yardımcı olursanız sevinirim :)

6 yorum:

  1. http://audreyinsekerleri.blogspot.com/2012/04/dr-murad-pore-perfection-baslangc-seti.html
    bu ürünü kullanıyorum..çok da memnunum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa hemen inceliyorum çok teşekkür ederim

      Sil
  2. tatlim bende bu iki ürün var ve aninda sonuc görmek istiyorsan kesinlikle benefit porefessional derim : ) sadece onu sürsende oluyor, üstüne bastirarak fondöten uygulasanda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok saol cnm duymak istediğim yorum buydu :) şaka bir yana galiba tercihim benefit olucak

      Sil
  3. Great blog! I'm a new follower =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi Diana thak u so much ..welcome to my blog

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...