3 Mayıs 2012 Perşembe

TCHİBO !

Tchibo mağazasını ilk gördüğümde çok enteresan gelmişti konsept olarak fakat şu zamana kadar girip de gezmek kısmet olmamıştı.İlginç ve hesaplı ürünleriyle meşhur olan bu markanın bir kaç ürünü dikkatimi çekince Geçtiğimiz haftasonu torium avm deki şubesinde bir tur attım.Gerekli gereksiz herşeyden almamak için kendimi zor tuttum.Mağazalarının içinde cafesi bulunan bu markanın doğal olarak kahveside çok meşhurmuş.Orda oturup tadamadım ama ev için bir kavanoz kahve almayı ihmal etmedim.Mutfak eşyaları,süs eşyalar,yatak örtüsü,nevresim,çocuk boyama kitap ve kalemleri,hobi kutuları,kahve gibi bol ürün yelpazesi bulunan tchibo mağazasından bende asrın buluşunu aldım bakalım neymiş ?


Asrın buluşunu 10 küsür tl gibi komik bir fiyatta olduğunu görünce kaçırmak istemedim .Hoş ben kabuklu elma severim ama o kadar kusursuz soyuyor ki sabahtan akşama kadar herkese meyve servisi yapasım geldi.


Daha tadını denemedim ama tanıtımda yumuşak tat da ve içimde olduğu yazıyordu.

Önümüzdeki günlerde doğum günüm yok ne yazık ki :)  ama bu minik küp mumları görünce zaman gelince değerlendiririm diye kaçırmak istemedim.

Benim yakınımda mağazası yok diyor sanız sevinin çünkü tchibo markasının online satışı mevcuttur :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...