6 Haziran 2012 Çarşamba

ALLESSANDRO LİPSTİCK !

Herkese günaydınlar
Bugün yine çarşamba ve ben yine akşamdan fırına verilmiş bir postla karşınızdayım :) Dün Vanilya club Haziran ayı kutusunun geldiğini yazmıştım ama ürünler hakkında pek detaylı bilgi vermemiştim.Akşam detaylı bir incelemeyle bu ayın en beğenilen ürünlerini sizin için detaylı incelemeden geçirmeye karar verdim.ilk ürünümüz gecen aylarda gloss halini tanıdığımız Allesandro lipstick ...

Bu markanın rujları ve ojeleri gayet başarılı bence.Hem paket açısından hemde içerik ve kullanım kolaylığı olarak gayet şık ve kullanışlı.Özellikle (ben gibi) ayna olmadan balm bile süremeyenlerdenseniz bu rujlar tam size göre çünkü kenarında minik bir aynası ve kapağının üzerinde ki tuşa tek dokunmanızla yanan bir ışığı var :)








2 yorum:

  1. The lipstick is awesome!! I really love the colour! was it expensive??

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yes this colour is realy beatiful and not too expensive ..I'll visit your blog oxox :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...