19 Haziran 2012 Salı

BATH & BODY WORKS !

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Yanlış hatırlamıyorsam geçen sene İstinye parkta açılan Bath&Body markası bilenleri sevindirip , bilmeyenlerinde oldukça dikkatini çekmişti.Lokasyon problemim nedeniyle benim dikkatimi sadece bazı blogger arkadaşların yazılarında,hediye çekilişlerinde vb. durumlarda çekmişti ne yazık ki ..

Geçen aylarda vanilya club kutularının içinden çıkan vücut losyonu herkes gibi beni de çok sevindirdi ve kokusuyla (nar-turunçgil)mest etti.




Çok fazla krem sevmeyen,vıcıklıktan hoşlanmayan,krem sürdüğü zaman elini ayağını nereye koyucağını şaşıran ben önce kokusuna kapıldım , sonra günnnnn boyu parfüm etkisinde kalıcılığına eğer gerçekten kokusu kalıcı ve nemlendirmesi ideal bir vücut kremi arıyorsanız Bath&Body markasını tavsiye ediyorum Ayrıca markanın duş jelleri,kremleri,losyonları,hediye setleri,antibakterial vb.ürünleride mevcut

2 yorum:

  1. ya izmirde bir bulamadım bunun magazasını :((
    antibakteriyel losyonları inanılmaz meşhur,gidip almayı çok istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bir tek istanbulda istinye parkta var diye biliyorum..internet sitesinden mağazalarına baktım türkiye hiç gözükmüyor ne yazık ki :S

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...