9 Haziran 2012 Cumartesi

HAFTASONU !

Herkese günaydın ..

Bugün post girmemeye karar vermiştim ki sağda solda dolanırken bir karikatürle tüm neşem yerine geldi ve bazılarınız eminim bilse de sizinle paylaşmak istedim içinizde bir parçada olsa var olan(varsa tabi) hüznü dağıtmaya yardımcı olur belki dedim ;)

Herkese mutlu,güzel,bol eğlenceli haftasonları diliyorum...Bugün itibariyle düğün sezonunu açan çocukluk arkadaşım ve bu akşamdan itibaren sevgili eşi olacak Yılmaz ailesine mutluluklar diliyorummm :)) Darısı başımıza diyorummm :)

4 yorum:

  1. evet gerçekten bende çok güldüm.Teşekkürler paylaşımın için.

    Bende bloğuma beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ne demek takibi gelirim ..yorumunuz için teşekkürler

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. hahahha :) ya güldüm ama sonra vicdan yaptım valla ama her okuduğumda patlıyorum gülmekten :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...