7 Haziran 2012 Perşembe

THE LİFT MASKE !

Herkese günaydın
Bu gün de bu ay ki vanilya club ürünlerini incelemeye devam ediyoruz.Eminim bugün ki ürün herkesin çok dikkatini çekecek çünkü ben işlevini öğrendikten sonra kısa bir araştırmayla bu üründen bir tek benim haberim olmadığını farkettim :)

Ürünümüz The lift adında bir maske 2 ayrı ürünün karışımıyla hazırlanan ve temizleme sonrası kendi rahatlatıcı kremi olan cilt yenileyici bir maske.O kadar iddalılar ki ilk kullanımda farkı hissediceğimizi,kırışıklıkların dolacağını ve ve ve düzenli kullanımda kaş kaldırma özelliği olduğu söyleniyor.Bir çok ünlü bu üründen kullanıyormuş zaten.

Yolun yarısına 10 yaş kadar bir farkla geriden gelmemden dolayı ve tek avantajıyla yağlı ciltlerin kırışma gibi sorunları olmadığından dolayı bu tarz ürünler pek dikkatimi çekmezdi ama denemek için sabırsızlanıyorum.

Daha detaylı bilgi,haber,video için tıklamanız yeterli..

Reklam afişlerinde ki öncesi-sonrası görsellerini samimi bulmadığım için sizinle paylaşmadım ama dedikleri kadar etkili bir ürünse sonuç şaşırtıcı mutlaka bir google görsel araması yapın derim :)






4 yorum:

  1. ben ilk defa salı akşamı denedim.. bir kere daha deneyim de yazacağım bakalım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok merak ettim valla bende haftasonu denicem bakalım :)

      Sil
  2. ilginçmiş.şimdiden meraklandım :9 güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol cnm gerçekten etkili bir ürünse mutlaka duyurucam :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...