4 Haziran 2012 Pazartesi

MAKE UP FOR EVER ! MAKE UP !

Herkese günaydınlar ve iyi haftalar
Geçen hafta makeup4ever markasını ziyaret ettiğimi ve bir kaç şey aldığımdan bahsetmiştim.2.ürünümüz bu markanın meşhurrr fondötenlerinden biri.Yağlı ciltler için uygun,yağsız ve mat görünümlü,parlamayı önleyici bir fondöten.Aslında aklımda yağsız olduklarını bildiğim Hd Fondötenler vardı ama ne yazık ki o ürünün bu mevsimde cildime pek uygun olmadığını söylediler.Çok fazla renk seçeneği olan markada cilt tonunuza ve renginize en uygun olanı bulacağınıza eminim.Hatta o kadar uygun ki bir alt veya üst tonu arasında bile inanılmaz fark oluyor.1 haftadır kullandığım kadarıyla şu an memnunum kendilerinden :) Bir damla bile bütün yüze yetiyor bu yüzden şişesi çok ufak sanım hayal kırıklığına uğramayın.Ben normalde elle uygulama yapan biriyimdir ama bu yüzün fırçayla çok rahat sürülüyor ve güzel dağılıyor.Bazı blogger arkadaşların yorumlarından da takip ettiğim kadarıyla bu markanın ürünleri fırçayla sürümlerde kendini daha iyi belli ediyor(muş).Bende o şekilde denedim o yüzden.Yapısı ağır değil ama daha sıcaklar 2 gündür ülkemizde olduğu için çayır çayır yanarken ( her fondöten gibi) kendini salmayacağını kimse söz veremez :)



Ayrıca bu sıralar düğün,dernek vb. işler içerisindeyseniz ve kuyum,altın vb. işlerle haşır neşir olacağınız bir döneme girdiyseniz.Sizlere Akbatı Avm Altınbaş mağazasını ziyaret edin diyorum çünkü yapıcağınız 1,000 tl ve üzeri alışverişlere Akbatı Make Up For Ever mağazasından bu ay sonuna kadar devam eden 120 tl lik makyaj uygulaması kazanıyorsunuz.


4 yorum:

  1. fondötenin kapatıcılığı nasıl acaba? sivilce izlerini gizleyebiliyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett kapatıcılığı gayet ideal ..zaten alırken mutlaka uygulama yaptır daha iyi anlayacaksın ..benim için önemli olan parlama yapmamasıydı o yüzden sınıfı geçti :) Ama kapatıcılık konusunda kullandığım Lancome idole mat ta çok iyi bunuda tavsiye ederim.

      Sil
  2. çok teşekkür ederim.bu markayı sephora istiklal mağazasında bulabilir miyim? ben de matlık ve kapatıcılık istiyorum,artık deneyerek seçerim bir fondötenini (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ne demek :) Valla mağaza ayrımı olduğunu sanmıyorum o yüzden bütün sephoralarda vardır sanırım.Şimdiden kolay gelsin :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...