2 Haziran 2012 Cumartesi

NE DİNLİYORUM ?

Herkese günaydınlar ve mutlu hafta sonları :)

Sayfamın sağ alt köşelerinde gezinenler bilir dönem dönem dinlediğim , hoşuma giden albümleri ''Ne Dinliyorum?''köşesinde yayınlıyorum.Ben bir müzik aşığıyım ama öyle tınısına falan değil.Kulağıma hoş geldiyse,içime dokunduysa,tüylerimi diken diken ettiyse kusana kadar dinlerim o şarkıyı veee yerli şarkıları tanıma ve  ezberleme konusunda da üstüme yoktur.Yaz bu sene geç gelme modunda olduğu için bence bu durum albümlere de yansıdı aynı şeyleri dinlemekten sıkıldıysanız tavsiyelerime kulak verin eyyy ahalii :)

Kral tv müzik ödülleri gecesinde güzel bir showla tanıtımını yapan ;Volga Tamöz eğlenceli ve hepimizin bildiği 90'lar albümüyle bence dinlemeye değer .

Halik Koçak..Sezen Aksunun İkili Delilik,Ajda Pekkan Nikah şarkılarının yaratıcısı olan yakışıklı bir bey :)  ..Bu ikinci albümü.Hafif romantik ama zevkli şarkılar dinlemek isterseniz bir kulak verin derim

Murat Bozla yaptığı düetle tanıdığımız ama aslında dinlediğimiz,bildiğimiz bir çok şarkının yaratıcısı olan ..pek ortalıkta gözükmeyen Soner Sarıkabadayı..Trıo adlı yeni bir albüm çıkarmış ''Burda Biri Var'' adlı şarkısını mutlaka dinleyin :) 

Gençlik dönemlerimizde ( bayaaa yaşlıyız yaaa ) gitar ve buğulu ses bizi başka diyarlara sürüklerdi ama biz rüyalar aleminde dolanırken ''Akdenizzzzz akşamlarııı''diye başlayan ve bizi boğaz köprüsünden intahara sürükleyen gruptan sıyrılmış ve kendini kanıtlamış biri olduğunu düşünüyorum Gökhan Türkmenin.Öyle aman aman bir hayranlığım yok ama şu ana kadar çıkmış bütün şarkılarını da ezbere bildiğimi farkettim :) Galiba seviyorum kendisini 

veee nooooossaaaaa :) Michel telo adlı bebek yüzlü abinin seslendirdiği bu şarkı aslında kış aylarından beri dilimizde ama yaza daha uygun bir şarkı olduğu için tatil beldelerinde,gece clublerinde sağda solda bol bol duyacaksınız 

Rihanna..tek şarkının remixlerinden oluşan bu albümü mutlaka dinleyin yerinizde duramayacaksınız.İçiniz açılacak,içinizde ki clubber uyanıcak hahah :) 

Herkese mutlu hafta sonları :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...