12 Haziran 2012 Salı

NEON CAMBRİDGE SATCHEL !

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Geçtiğimiz kıştan beri gözleri kamaştıran , gece sokağa çıktığımızda fener görevi gören neon çılgınlığı gün geçtikçe  artmaya devam ediyor.Kimileri giysilerinde neon tercih ederken kimileri de ayakkabı,çanta ve aksesuarlarında kullanmayı tercih ediyor.

Böyle bir çılgınlığa kapıldığım günlerden birinde kendimi cambridge satchel alırken buldum.Ayy acaba falan derken o çoktan hazılanma aşamasına geçmişti bile.

Yurtdışı satış sınırlaması yüzünden tabi ki de gümrüğe takıldı ama  Fedex kargoya vekalet vermeniz durumunda,indirimli gümrük vergilerini ödeyerek 3 gün içinde çantanıza kavuşabiliyorsunuz.Tabi sipariş verdikten sonra 1 ay kadar bekledikten sonra.Bunun nedeni ise çantaların el yapımı olmasıymış. 

İnternet sitelerinde online alışverişi olan  markanın son zamanlarda satış noktalarına harvey nichols da eklendi.Türkiye'ye gelip gelmediği hakkında bir şey duymadım ama bakmakta fayda var.

Almak isteyenler ve boyut seçemeyenler için tavsiye ; Bu no:13 boyutunda ama çantanın derisi sert oldugu için sadece çok kalın olmayan yassı eşyalar sığabilir yani biraz portföy çanta kapasitesinde zaten askılarını içine sokarak kullanmak isterseniz telefon ,cüzdan ve belki 1 ruj taşımanız için yeterli olacaktır ama daha büyük boyutlarda bu şirinlik olur mu onu bilmem ?

Ben kişisel eşyalarımda ( anahtarlık vs.) harf detaylarını çok sevdiğim için çantama da çok sırıtmayan bir isim soy isim baş harfi eklettirdim.Renk ve boyut yine sizin tercihinize kalıyor.




BU POST FAZLA SPAM ALDIĞI İÇİN YORUMA KAPATILMIŞTIR :( 
İLETİŞİM : elidaninaskcesmesi@hotmail.com :)  

6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Saol cnm bizde aşk yaşıyoruz şu an kendisiyle :))

      Sil
  2. meraba bende çantanı çok beğendim bende çok almak istiyorum ama yutdışından geleceği için kararsız kalmıştım. kargo ücreti de alıyorlar mı. bu arada güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) ...Sitesinden alırken ödeme aşamasında kargo ücretide ekleniyor ama yurt dışı alışverişlerinde ücret sınırlaması olduğu için gümrüğe takıldı ve belirli bir ücrette orda ödedim ..eğer türkiyede harvey nicholslara geldiyse bence oraya bir sorun çünkü çanta fiyatı ve gümrük ücretiyle eminim aynı fiyata gelir burdada

      Sil
  3. cok guzelmısss gule gule kullan..gumruge de sırf vergı alsınlar dıye takılıyodr ay allahım ya...ama haırrrrııka

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim ;) Evettt sadece vergi için takılıyor..incelemeye alınıcak dediler ilk aradığımda gümrüğü :S ne incelemesi dedim ya alt tarafı bi çanta yani ..Zaten kendin gümrüğe gittiğinde vermeme ihtimalleride varmış saatlerce bekletip o yüzden taşıyıcı firmaya vekalet verdim bir kaç gün uğraştım ama değdi ya :) ..

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...