26 Haziran 2012 Salı

SEPHORA İNDİRİMİ !

Herkese günaydınlar ve mutlu günler


Dün itibariyle sephorada onların tabiriyle %80 e varan indirim başlamış .Hem kendi ürünlerinde hemde benefit,cargo vb. markalarda indirimden yararlanmak mümkünmüş.Ayrıca sephora kartı olanlara 2 ürün alımında ekstra indirim varmış ( sanırım ) .İndirim süresi bu sefer biraz az gibi ama indirim %80 e varıyorsa zaten 8 temmuza kadar bir şey kalmaz standlarda ..

Uzunnnnn bir müddet makyaj malzemesi almayacağım diye kendimi tekrar tekrar uyarırken böyle bir indirimin başlaması hoş olmadı :)

Benim çevremde yakın bir sephora olmadığı için ziyaretim olur mu veya ne zaman olur bilmem ama fiyatlar ve hangi marka ne durumda bilgilendirmelerini sizden yani gidenlerden bekliyorum :)

2 yorum:

  1. ben kendımı tuttum mesela bı de yarın free shopu talan edecegımden dolayı olabılır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde tutmam lazım ya :) o yüzden girmicem içeri girersem kesin alıcam gerekli gereksiz bişeyler :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...