18 Haziran 2012 Pazartesi

SEVİL PARFÜMERİ - SEVİLLA !

Sevil parfümerinin kendi markası olan sevilla geniş ürün çeşidi,fiyat uygunluğu ve bu uygunluğa rağmen kaliteli ürünleriyle son zamanlarda dikkat çeken bir marka olmuştur.

Bir kaç defa allık,far,makyaj bazı ürünlerini kullandığım için eğer uygun fiyatlı ürünler arıyorsanız Sevil mağazalarına bakmanızı tavsiye ederim.

Son zamanlarda yanlış ton allık seçimlerimle ünlenen ben bir daha pembe tonlu allık almamaya yemin ederek sevil  mağazasına attım kendimi ve sevilla markasının şeftali tonlu toz allığını aldım ayrıca sevil mağazalarında ( süresini bilmiyorum ) 50 TL alışverişe 10TL indirim var duyurulurrrrr.


Ayrıca allık dışında bol renk seçenekli farları da dikkat çekiyor.Jel eyelinerlar çıktığından beri far kullanımı oldukça azaldı ama bazen özel günler için elinin altında bulunması gereken belirli renkte farlar gerekiyor.Oldum olsa renkli fardan nefret ettiğim için tercihimi koyu renk bir far paletinden yana kullandım .Bakalım neler almışım ?








6 yorum:

  1. aynen renkli fardan nefret ederim ben de sevemedim bir türlü..sevilla güzel ojelerini de ben cok sevmiştim..güle güle kullan yaz için şeftali allık en iyisi:)
    bloguma beklerim seni sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bide beyaz tenli olduğum için ne yazık ki pembe allıklar uçup gidiyor kısa bir sürede :) Teşekkür ederim yorumun için ..bloguna bakıyorum hemen sevgiler ;)

      Sil
  2. güle güle kullan canım.bende ojelerini almıştım sevillanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım .ojlerini baya kullanan var o gün unuttum almayı ben :)

      Sil
  3. ya bende far olarak shısd. ve lancome kullanıyorum ama ısedıgım tarzda paletlerı yok ne yazıkkı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım valla ben far yerine jel eyeliner kullanıyorum artık uzun zamandır ilk defa toz far aldım kendime ..smashbox ın eye liner paleti var sevillerde satılıyor tavsiye ederim

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...