5 Haziran 2012 Salı

VANİLYA CLUB HAZİRAN AYI KUTUSU !

Evetttt yine bir ay başı ve yine bir vanilya club kutusuyla tüm blogger dünyası karşınızda :) Şaka bir yana vanilya club kutuları geldiğinde o kadar heycanlanıyorum ki.İçin deki ürünleri bilmemek ,acaba süpriz bir şeyler var mı diye meraktan çatlamak kargo poşetini parçalama kıvamında açmama bile sebep oluyor.Bu ay ki kutuyu elime aldığım zaman gramaj olarak baya ağır geldi acaba az ama öz orjinal boyutta bir şeyler var mı dedim ama açınca ağırlığın sebebinin katalog ve tanıtım büroşürlerinden kaynaklandığını farkettim :) Ama kutunun içinden yayılan süper bir koku beni benden aldı :) Sizi daha fazla meraklandırmadan bu ay neler var mış bakalım ?

Geçen aylarda ki ürünlerin aynısını göndermişler diye tam feryat edecektim ki biraz inceleyince farklı ürünler olduğunu farkettim.

Sabun(süper kokuyor),krem,süperrrr bir ışıklı kırmızı ruj ve ben burdayım diye bağıran neon pembe bir oje ,kuru yağ (evet geçen ay ki kutularda vardı),parfüm testerları ( süperrr kokuyor) ve ne olduğunu anlayamadığım bir paketçik (toz lif olabilir):) 

Ben genel olarak bu ay ki paketi tatmin edici buldum.Özellikle oje ve ruj eminim hepinizin kalbini çalacak Aşağıda gördüğünüz resimlerde o kutunun içinden çıkan geneli kitap kıvamında broşürler :) 








Vanilya Club ailesine bu ay ki paket için teşekkürler ;)

14 yorum:

  1. Ne güzel kareler :) Blogun çok tatlı, bana da beklerim.

    Ayrıca bir de çekilişim var :)
    http://www.lovesfromfashion.com/2012/05/hediye-ayakkabnz-oi-arteden.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokkk teşekkür ederim yorumunuz için :) Ben sizi yakından takip ediyorum zaten ;)

      Sil
  2. Nisan ayı paketini beğenmediğim için iptal etmiştim üyeliğimi.. haziran ayı fena görünmüyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet nisan ayı biraz hayal kırıklığı olmuştu herkes için bende düşünmüştüm iptal etmeyi ..Sanırım bizim için biraz göz doyuruculuğu lazım ama bu ay orjinal boy ruj ve ojeyle tatmin edici sanırım :)

      Sil
  3. :) Hediye gibi geliyordur bu sana her ay. Ama süper bi paket. Yeni ürünleri denemek açısından.
    http://madambfashion.blogspot.com/
    bloguma beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) gerçekten öyle vallahi her ay biri hediye gönderiyomuş gibi geliyor :) Tabi yeni ürünleri ve daha önce hiç duymadığım markaları neneme halide cabası :)

      Sil
  4. bu ay cok guzel gelmıs loccitane ve nuxe e bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Loccitane ın sabunu süper kokuyor özellikle :)

      Sil
  5. güle güle kullan,bu ayki kutu daha tatminkar... nisan ve mayıstan sonra bu ay almamıştım ben,kayıtlı kartımı iptal etmiştim ve yeni kart bilgilerimi girmedim kötü oluyor diye... ama bu ay gerçekten merak ettiğim ürünler varmış içinde,kuruyağ olsun ojenin rengi olsun (mayısta tek kullanmayacağım solar flare gelmişti) ruj olsun sabun olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ..Evet bu ay herkes için daha tatminkar oldu sanırım bende bazen iptal ediyim diye niyetleniyorum ama meraktan da yapamıyorum :) Ama bu ayın ürünleri dolu dolu kullanacağım ürünler olmuş

      Sil
  6. aa bana bu Bulgariler gelmemiş.. diğer herşey aynı ama Bulgariler yok..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :S bazen ürün renklerinde veya çeşitlerinde farklılıklar oluyor ama belki bir unutma olabilir ..bir kaç kişinin bu ürünlerinin eksik konulduğunu okumuştum çünkü

      Sil
  7. Merhabalar, güle güle kullan ben once sizlerin bloglarından takip edip vanilya kutusunda işe yarar birsey varsa ayın 10unda falan siparis veriyorum :)) nuxenin bronze yagını denemek istiyordum ama bana bronze olmayan geldi neyse şans artık :))
    bloguma da beklerim :) http://atelier87.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk ay biraz bakındım sağa sola neler var içinde diye ..ne yazık ki her ay birbirini tutmuyor yani kalite olarak olmasa bile göz doyuruculuğu olarak ama ben genel olarak çok memnunum kutudan şansıma hep işe yarar ürünler geldi :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...