1 Haziran 2012 Cuma

YVES ROCHER OJE ÇIKARICI !

Hep ojelerden bahsediyoruz ama ojelerden çok onları çıkarmak,temizlemek ve tırnak üzerinde deformasyona yol açmamasını sağlamak en önemli konulardan biridir.Pamuğa çok aseton dökmemek,parmak üzerinden pamuğu çekmeden tek hamlede ovalamak,ojeyi çıkartayım derken ellerimize bulaştırmamak bazılarımız için hala sorundur.

Bide oje sürdüğümüzde sapıtıp sağa sola bulaşan ojeler vardır.Siz ne yaparsanız yapın onlar pek bir sever kendilerini dağıtmayı , bulaşmayı :) Bazen daha oje kurumadan tırnak ucuyla bu konuyu halledebilsek de bazende çok çirkin görüntülere yol açabiliyor.Bu sorunumuza çare bulan markalar arasında Yves Rocher de var .Kalem asetonuyla işimizi oldukça kolaylaştırmış. eeee bir çok markanın var sen yeni mi duydun diyeceksiniz ama ne yazık ki her markanın kalem ucu çok sağlam değil ,2 kullanımda erime,yamulma ve görevini başarıyla tamamlayamama moduna bürünüyor.Bu tarz bir ürün arayışındaysanız tavsiye ederim .Ayrıca Yves Rocher markasının online satışıda mevcut.



6 yorum:

  1. süpermiş, muhakkak deneyeceğimm:)

    YanıtlaSil
  2. ilk defa gördüm sağol. Bende bloğuma beklerim.
    Görüşmek Üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Ben de kullandım bundan iki ay önce ama sanırım ağzını açık unuttuğum için hemencecik bitti, hiçbir şey anlayamadım :( blogunu takipledim, bize de beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o konuda biraz pratik davranmak gerekiyor sanırım bende farkettim ..ucunda hemen kuruma yapıyor ama şekil itibariyle oje sürdükten sonra sağa sola bulaşanları çıkarması içinn ideal ..içindeki biterse asetona batırıp kullanabiliriz belki :) Teşekkürlerrrr

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...