25 Haziran 2012 Pazartesi

ZARA NEW STUFFS !

Blog dünyası içinde dilden dile yayılarak popüler olan parçaları(gömlek,etek vb. ) hepimiz biliyoruz.Özellikle mango,zara gibi markaların yüzlerce model ve  ürünü arasından sıyrılan , ilk bakışta bizi alışveriş merkezlerine sürükleyen cicilere ne yazık ki karşı koyamıyoruz.Sırf bu yüzden zaraların önünden geçmemeye,içeri girmemeye özen gösteriyorum çünkü bazen sıkıntıdan mı,buhranlı dönemlerden midir bilinmez evi arayıp ''Anne ben Zara'larda kalıyorum '' diyesim geliyorrrr :))))

Artık eğer gerçekten aradığım bir modelse internet sitesinden bakıyorum gidiyorum,soruyorum olursa alıyorum olmazsa eyvallah deyip çıkıyorum , sağa sola bakmadan koşar adımlarla hızla uzaklaşıyorum çünkü istediğim şeyi almazsam illaki aklımı çelen başka birşey oluyor .Bu sefer ki zara ziyaretimi kısa , öz ve hızlı bir alışverişle sonlandırdım .



+ görselini bulamadığım pileli uzun bir etek :) 

Rahatmıdır ? alınır mı? alınmaz mı ? beden-numara ne olur ? kalır mı ? kalmaz mı ? 

tüm bu soruların cevapları ve kanlı,canlı detay fotoğrafları 
coming soon :) 

2 yorum:

  1. ayakkabı hem rahat hem de şık görünüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalde bu tarz bantlı ayakkabılar yanlardan keser ama gerçekten çok rahat :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...