22 Haziran 2012 Cuma

ZİDAYA.COM !

Düğün dernek sezonu açılınca kıyafet derdi ayrı , ayakkabı çanta derdi ayrı oluyor ne yazık ki.Abiye ayakkabılarda çok fazla kullanılma alanı olmadığı için bir ya da iki kez giyildikten sonra bir daha ki sezona kadar dolap diplerinde yerini alıyor.

Bu durumları önlemek için genelde topuklu , abiye ayakkabılarımı her koşulda kullanabileyim diye düz renklerden seçmeye özen gösteririm geçenlerde marjin adlı bir markadan siyah bir ayakkabı aldığımı yazmıştım bakınızzzzzz Ayakkabının duruşu ve rahatlığı beni o kadar şaşırttı ki ilk defa bu kadar yüksek bir ayakkabıyla saatlerce dans ettim bir izdivaç töreninde :)


Zidaya.com a aynı ayakkabının kırmızısını görünce kendilerinin bana hediye ettiği çeki kullanmak için güzel bir fırsat dedim ve attım sepete.Sepete atmam ,şiparişin,hazırlanması,kargolanması ve elime ulaşması  düz hesap yaparsak ( gün dönümüyle) toplam yarım gün sürmüştür herhalde :)


Cansu Hanıma güzel jestleri ve kargoda ki jet hızları için teşekkür ederim.Sizede bu bol seçenekli , hızlı ve güvenilir siteye ışınlanmanızı tavsiye ederim ;)

2 yorum:

  1. wowww süppermiş renk model gerçekten harika güle güle kullanın iyi haftasonları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) mutluuu hafta sonlarıı :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...