23 Temmuz 2012 Pazartesi

ELİDA'NİN AŞK ÇEŞMESİ NEDİR ?

Herkese Merhabalar

Ne zamandır blog ismimle ilgili sağdan soldan gelen sorulara istinaden bir post hazırlamak istiyordum .Hazır arka plan,logo rötuşları falan derken bu da aradan çıkı versin dedim.

2011 in son aylarına doğru ne zaman bir şey araştırmak istesem kendimi mutlaka birinin blogunu soluksuz okurken buluyordum.Baştan sonra kadar hiç sıkılmadan yıllar önce ki yazılarını bile takip ettiğim bloggerlardan ilham alarak zaten yazı yazmayı seven bir şahsiyet olduğum için ''neden ben yokum'' dedim daldım blogger
alemine.

ee sayfa oluştur ,şu , bu derken...ee ne olacak bu sayfanın ismi dedim? Aklıma ne geldiyse ya benzeri birinde var ya da içime sinen türden değil.


Düşünnn düşünnn düşünnnnn....İsmimi tersten oku ELİDA eee yazdığım şeyleri,yaptığım alışverişleri,yeni çıkan makyaj malzemelerini,kıyafetleri,indirimleri,dinlediğim müzikleri,okuduğum kitapları,yediğim yemekleri,gezdiğim yerleri hep aşkla gözledim ben madem öyle benim roma'dan neyim eksik benimde bir çeşmem olsun dedim ve bu blogu oluşturdum.Zaman zaman ismini değiştirmeyi düşündüm ama kendi ismim soy ismim bu platforma çok ciddi geldi , başkada aklıma bişey gelmedi.


Umarım ''Elida'nin aşk çeşmesi nedir acaba ?''diyenleri aydınlatmışımdır.

Daha nice yazılar yazmak ve nice okuyucular kazanmak dileğiyle ;)

Elida ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...