19 Temmuz 2012 Perşembe

FLORMAR MAKE UP !

Herkese günaydınlar ve güzel günler !

Her ne kadar düzenli ve günlük post girmeye gayret etsem de ne yazık ki bazen aksamalar olabiliyor o yüzden bugün bol malzemeli bir postla karşınızdayım.

Flormar markasının son dönemde ki atağını az çok hepiniz fark etmişsinizdir.Eskiden oje dediğimizde ilk akla gelen markalardan biri olan flormar şimdilerde makyaj malzemelerinin kalitesiyle de oldukça akılda kalıcı.Dün tek bir şey bakmak için durduğum standın önünden bir poşet malzemeyle ayrıldım.Flormar muasının yaptığı deneme uygulamalarından sonra gayet makul fiyatlara denemekten ne çıkar diye doldurdum torbamı.Bakalım ne almışım,ne denemişim ?

Pudra-Allık-4'lü far-Tekli mat far-Göz altı kapatıcısı-Rimel-Makyaj temizleme mendili ve Gloss 

Şeftali ve bronz tonlu olan yukarıda ki allık tek dokunuşla güzel ve ışıltılı bir görünüm sağlıyor ama elimizin ayarını kaçırmamak koşuluyla :)

Kullandığım pudram bitmek üzere olduğu için tam denk geldi bu pudra yapısı hafif ( fırçayla sürüyorum ) Cildim yağlı olduğu için yüzümde ki en işe yarayan malzeme pudradır bu sebeple önemlidir .Flormar bu konuda sınıfı geçti çünkü ilk defa hiç parlamadım !

Far sürmeyi pek sevmem aslında solda ki iki rengi kaş altınıza sürdüğünüz zaman güzel bir aydınlanma oluyor tavsiye ederim.

Yukarıda ki far mat bir far diğer farla karıştırarak kullandığımda daha güzel ve aydınlık bir görüntü elde ediliyor.

Gloss

Sıvı ama tonu,fırçası ve sürüm kolaylığıyla güzel bir göz altı kapatıcısı tavsiye ederim.


vee ilerleyen günlerde detaylı anlatacağım 360 derece dönen maskara ...

Takipte kalın ;)


4 yorum:

  1. BEGENDUIN MIIII AKLIMIZDA BULUNSUN AMA RIMELI COK BEGENDIMMMMMMMMMMMM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben çok beğendim ..normalde alix avien dna kullanıyorum ne zamandır tam bitmek üzereyken denk geldi çok beğendim..kirpikleri kurutmuyor olması çok iyi ayrıca

      Sil
  2. ama farların renklerı cok hosmus :) bende beyaz yerıne aaıck pembe koyuyorum aydınlattırmak ıcın gercı heryerım bembeyaz ne aydınlıgı :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok beyaz tenliyim o yüzden pembe tonları pek durmuyor yüüzmde ama far bazı fln kullanınca kaş altında güzel duruyor tavsiye ederim :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...