20 Temmuz 2012 Cuma

FLORMAR ROTATİNG MASCARA !

Herkese günaydınlar ve hayırlı ramazanlar öncelikle 

Dün flormardan yaptığım alışverişten ve 360 derece dönen maskarasından detaylı bahsediceğimi söylemiştim bknz.

Aldığım günden beri kullandığım maskarayla ilgili az çok fikir sahibi oldum.bakalım nelermiş ?

-Öyle kirpiğim göz kapaklarıma değsin diye beklentiniz varsa gidin takma kirpik taktırın derim çünkü böyle bir ürünü daha keşfetmedik sanırım :)
-Yoğunluğu ve kıvamı ideal
-Öyle ayrı ayrı topaklamıyor kirpikleri buda sık ve uzun bir görüntü veriyor.
-Temizlenmesi kolay 
-Gözlerde yapış yapışlık hissi vermiyor.
-Resimde gördüğünüz gibi fırçası ince ama düğmeye basmanız durumunda 360 derece dönüyor ( aşağıda ki videoyu inceleyiniz )
-Fırça dönerken göze ilk temasında dikkatli olun ben birden kendimi geri çekince makyajımı temizlemek zorunda kaldım ne yazık ki .:)

Özetlersem ; çok ağır ve abiye makyajlar yerine günlük kullanım için daha ideal bence ama mutlaka şans vermenizi öneririm eminim seveceksiniz ;) 

veee ''nasılll dönüyorrrr yaeae ??''diyenler için mini hatta minicikk bir video geliyorr ;)







2 yorum:

  1. bu rimeli bende severek kullanıyorum pili çabul bitiyor ama olsun:) bloğumada beklerim :)

    http://mervetunctasarim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa evt pil sorunu olabilir ama bende çok beğendim severek kullanıyorum :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...