2 Temmuz 2012 Pazartesi

INSTAGRAM SEÇMECELER VOLUME ? !!

Herkese günaydınlar ve iyi haftalar 
Geçtiğimiz cumartesi günü instagram programı çökünce ne zamandır bol görselli bir post yapmadığımı farkettim.Beni takip edenler fotoğrafları yakından hatırlayacaklar zaten ama bu sıralar neler yapmışım? , ben kimmişim? , ne yermişim? , ne içermişim ? gibi tüm soruların cevabı birazdan alt satırlarda olacak ..unutmadan sizde instagram çılgınlığına dahil olduysanız ve beni takip etmek isterseniz adileeee adıyla bulmanız yeterli olacaktır :) 



Bu sıralar bol bol tatlı yiyorum .Yeni çıkan tatlıları ,dondurmaları ve dondurmalı tatlıları itinayla deniyorum :) 


Ana okulu öğretmenliği için kursa girdiyorum demiştim geçenlerde yukarıda kide ( aşağıda ki kitap hali) ders notlarımdan bir kaç satır  galiba ben 6 yaşındayımmmmm imdattt :) 





oje çılgınlığııı bitmez , bitemezzz :) 



Bu sıralar nerdeyim bi bakıyım dedim , hala olduğum yerdeymişim meğer :)





Yine bir buhran anında birinden özür dilemişim belli ama ne yazık ki hatırlamıyorum :S




Yeme işleri tüm hızıyla devam ediyor aşağıda görmüş olduğunuz havuçlu kek starbucksun meşhurrr kekiyle kapışırrr , çokta iddalı bu konuda :) 





   
Bırak kim ne derse desin
Bırak bir ne olur
Mutsuzluk gururundan
Çok daha soğuktur

Zor bir sınavdan geçtim
Terkeden olmayı seçtim
Derdim benden büyük
Olsa da

Mor, sarı, kırmızı
Sensizliğim
Gökkuşağı

İliklerime işleyen
Gökkuşağının
Yalnızlığı

Yeşil, mavi, kırmızı
Sensizliğim
Gökkuşağı

Çözdükçe düğümlenen
Gökkuşağı


Vanilyalı-Çilekli çay 


Vanilya club kutusundan çıkan ışıklı ruj bu sıralar en popüler ürünlerden biri sürüş ve kıvam olarakta başarılı tavsiye ederim 

Bir oyun aylardır bıkmadan,usanmadan,sabah,akşam her boşlukta oynanır mı ? valla oynanıyormuş 

Make up For ever markasını ziyaret ettim , makyaj yaptırdım , etrafı dikizledim ama ne yazık ki düğün dernek işlerine yetişmem gereken bir halde olduğum için öyle detaylı bir fotoğraflama yapamadım ama tavsiye ederim .

Puantiye aşkı,kırmızı oje takıntısı ve yüzük sevdası bende hiç bitmeyecek sanırım.

Bu sıralar bol bol tüketim yaptığım tek şey çünkü hem buzzzz gibiii hemde kahveyi koy suyu kaynat olayına girmiyoruz.Tek şikayetim çabuk bitiyor olması doyamıyoruz :) 

Bu kalpli küpeleri hayatımda ki en mutlu günlerden birinde almıştım hatta göz bebeklerimde küpelerin yansıması görülür haldeydi ama artık bu küpelere bakıp hiç kimseye güvenmemem gerektiğini hatırlıyorum !!

Yukarıda ki gizli manzara keyfi rüzgardan kafamıza tentelerin yıkılacağı korkusundan kaçmamızla kısa sürse de   yinede 2. boğaz olarak adlandırılabilir .


ee yukarda ki manzaraya yakışan kahvede budur !


Yukarıda ki güzelliğin tarifini bilmiyorum ama adresini veriyorum yazın :) ..Midpoint 

Burdan mangoya bu kadar rahat bir pantolon ürettikleri için teşekkür ediyorum , sanırım üzerime yapıştı :)

veeee son zamanların en sevindirici olaylarıdan biri canım arkadaşım Berna ve Barışın isteme-söz-nişan 3'lüsüydü ..Bir ömür boyu mutlu olsunlar diyerek ikisini de öpüyorummm :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...