27 Temmuz 2012 Cuma

INSTAGRAM SEÇMECELER !!

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Her ay elimden geldiğince instgramdan yayınladığım fotoğrafları sizinle paylaşmaya çalışıyorum.Aslında ''ben bu sıralar'' başlığı bu post için daha iyi olurdu ama geleneği bozmayalım :) İnstagram kullanıyorsanız beni eklemek için adileeee yazmanız  yeterli :)

Ben bu sıralar ; oyuncağımı buldummm :) benim tipim daha kayık ama vallahi aynıyız :) 

Ben bu sıralar ; kelime avında 1.oldum kendimde şaşırdım ama oldu valla :)

Ben bu sıralar ; kitap delisi oldum adamın hasının kitabını okudum-okuyorum 

Ben bu sıralar ; kupon biriktirenlere her gün biraz daha nefret biriktirdim.

Ben bu sıralar ; yine kalpli aksesuarlara taktım 

Ben bu sıralar ; biraz fazla meyve yedim galiba :)

Ben bu sıralar ; sıcaklardan dolayı arm party çılgınlığından biraz sıkıldım ..kendinlerini minimuma indirdim :)

Ben bu sıralar ; biraz fazla sıkıldım , bunaldım 


Ben bu sıralar ; verilen en iyi tavsiyeyi buldum 

2 yorum:

  1. :) tipin mi kayık hadi sende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) vallahi kayık bak kafam sola düşmüş hatta :P

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...