6 Temmuz 2012 Cuma

PVC BAGS !

Ooo arkadaş sen nerde kaldın , biz bu konuyu geçeli çok oldu , neler yazdık neler çizdik demeyin haklısınız.Geçmiş dönemlerde benimde fazlasıyla ilgi duyduğum bu çanta modelleri aradığımı bulamamanın verdiği sinirle rafa kalkmıştı ama şimdilerde kafamı nereye çevirsem herkesin elinde bir şeffaflık :) Özellikle yaz akşamları telefon,anahtar vb. minimum eşyayı gözler önüne seren şeffaf clutch modelleri baya hoşuma gidiyor.25 cm lik bir pcviyle yapmak mümkünmüş kendilerini ama ne yazık ki bende hem el becerisi hemde vakit yok bu yüzden özellikle internet üzerinden alabiliceğim clutch şeklinde pcv yani şeffaf çanta arıyorum duyurulurrrrrr :) Ayrıca siz ''ben evde yaparım ama tarifini bilmiyorum''derseniz dıycıların şahı bizim için detaylı bir şekilde açıklamış tıklamanız yeterli 




(Yukarıdaki görsel a pair a spare blogundan alıntıdır )




3 yorum:

  1. şeffaf çantaları bende çok merak ediyordum nette ararken senin sitene geldim :) ayrıca şu linklere de rastladım, ben burdan alacağım umarım sende faydalanırsın. Sevgiler...

    http://www.modapik.com/tasarimcilar/seffaf-portfoy-cantalar/6

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgilendirme için teşekkür ederim gerçekten güzel modeller varmış:)

      Sil
  2. ezghiiiiiiiii:))25 Eylül 2012 12:52

    evet yhhaa bende çok istiyorum bunlardaannnn!! bu site güvenilirmiş arkadaşıma sordum o hep alıomuşşş takı felan, her rengi benim olsunn....................................................

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...