12 Temmuz 2012 Perşembe

ROLLYWALK BABETLER !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Siz bu yazıyı okurken muhtemelen ben sabah 5:30 da yollara dökülmüş,köprü kabusunu atlatmış,Boluyu geçmiş Ankara otobanına girmiş olucam :) hayırdır nereye derseniz ? Memleketim Kırşehire ;)

Öhöömm öhömm evet asıl konumuza geliyorum :) Biz bayanlar topuklu ayakkabı hastasıyızdır ama babetler içinde ayılıp bayılırız bir kere deneriz alırız eve geliriz 2. ve 10 dak. yürüyüş sonrasında ayaklarımız parça parça olur  gözümüz yaşlı onları dolap dibine uğurlarız :) Düğün,dernek,eğlence vb. bi yere gideriz gece sonunda sızlaya sızlaya ''yavaş yürüyün ya ayakkabılar öldürdü beni''deriz :) ee her zaman her koşulda ''altın gününe giden teyze modelinde'' yedek ayakkabı,terlik taşıma durumu pek mümkün olmuyordu takiiii son zamanlarda katlanan ezilip,büzülen peçete kıvamına gelen babetler piyasaya çıkana kadar.


Bu tarz kurtarıcı ayakkabılara benzeyen bir kaç model gördüm ama hem yapısal olarak ağar hemde her şeye rağmen yer kaplayan yapıları vardı ama Rollywalk babetler bütün bu sorunlara çare bulmuş.Rulo halinde katlanan ve minik kutusunun içinde rahatlıkla taşınabilen bu babetler hem fiyatlarıyla hemde renk seçenekleriyle gayet uygun.


Ana renklerden oluşan modelleri ve S,M ve L ( S Beden 36/36,5, M Beden 37/38,L Beden 39-40 Numaraya denk gelmektedir) beden olarak sınıflandırdığı ayak numaralarıyla bizleri memnun edeceğe benzeyen bu babetler denemeye değer diyorum ..Ayrıca kutusunun içinden ayağımızdan çıkan diğer ayakkabıyı koymamız içinde bir adet ayakkabı torbası çıkıyor.Kendi sitesinden,enmoda.com dan ve gurunzi.comdan edinmek mümkün




Takipte kalın ;) 

Not:Kısa bir memleket ziyaretinde olduğum için önümüzde ki hafta başına kadar yorum yayınlama ve cevaplamada geçikmeler olursa affola ;)

2 yorum:

  1. ay ne komıkmıs bunlar ..benım herzaman vardr yanımda yedek:)) teyze gıbı tabırınle:))) hadı bakalım sana ıyı gezmelerrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayar sıkıntısı olunca yorumu yayınlayana kadar gittiim geldim bile :) bende her zaman yedekli gezerim ama bazen taşımaya çok üşeniyorum bunlar bu konuda ideal :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...