26 Temmuz 2012 Perşembe

ZARA'DA NE VAR NE YOK ?!

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Dün hafta içi daha sakin olduğunu bildiğim ama genişliğinden dolayı dolaşmaktan bel ağrılarından öldüğüm marmara forum avm yi ziyaret ettim.Zaranın önünden geçerken ''amannnn nasılsa bir şey yok , şöyle bi dolanıyım ''dedim.. yarım saat dolaşma , yarım saat kasa kuyruğu beklemekle geçti tüm vaktim.

İndirimin ilk günü ziyaret ettiğim zarada o dönemde ne indirimden eser vardı ne de ilginç bir şey vardı.Bu sefer indirim iyice almış başını gitmiş ;


  • Sezonda 99tl ye satılan elbiseler 39tl ye inmiş , 
  • Depoda ki elimizde kalmadı denen ürünler meydana çıkmış 
  • Penye düz tshirtler 19tl gibi fiyatlarla satılıyor.
  • Geçen sezonun kışlık kazak ve bluzleride indirimde , stok yapabilirsiniz.
  • Tabi bunun yanında yeni sezonda görücüye çıkmış.
Dolandım , dolandım , dolandım kafamda ki her şeyi elime doldurdum , kabine daldım ama hevesim kaçtı bir bluzle , yeni sezon bir çantayı himayeme aldım çıktım ;)




5 yorum:

  1. Kesinlikle katılıyorum sana, bende ne zaman Zara'ya girsem elim boş çıkıyorum. Kalitesine göre fiyatları çok uçuk. Ayakkabı veya çanta alınabilecekler arasında ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısın anca indirim son zamanlarında fiyatlar iyice düşüyor ama yinede güzel modeller oluyor bluz olarak :)

      Sil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel parçalar
    http://kelebekkizim.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...