23 Ağustos 2012 Perşembe

INSTAGRAM SEÇMECELER !!

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Ne zamandır bloga vakit ayıramıyordum ama inanın sadece bloga vakit ayıramamak değil 2 haftadır bilgisayarın kapağını bile açacak zaman ve şevkim yoktu...Beni takip edenler bilir 0-6 yaş çocik macerasında staj süresi atlatmam lazımdı ama onlar mı beni atlattı ben mi onları belli değil ..Burdan çocuklu özellikle 3-5 çocuklu anneciklere selam ederim :)

Tabi bu esnada gezmeden,tozmadan,yemeden,içmeden özellikle de bilekliklerden geri koymadım kendimi çünkü geçenlerde bir leylek sürüsüne denk geldim :)  yeni ve güncel postlarla yakın zamanda karşınızda olacağım ..takipte kalın mujk :)








Şiddetle tavsiye ediyorum burda kebap yedikten sonra başka bir yerde yiyemeyeceksiniz iddia ediyorum :) 

Valla elimizde ABİLE kalmadı ADİLE versekkk ?  :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...