24 Ağustos 2012 Cuma

REMİNGTON ISLAK KURU SAÇ DÜZLEŞTİRİCİSİ !

Düzleştirici,maşa vb. saç ürünleri son zamanda farklı seçenekleriyle oldukça popüler ..Saçlarım kütten biraz uzun olduğu için düz saç sevenler derneğine bende kayıtlıyım fakat kendi saçım oldukça gür.

Hem beceriksizliğimden hemde son zamanda ki detaylı araştırmalarım sonucu aldığım düzleştirici markalarının dandikliğinden dolayı pek işime yarayan ürünler kullanmadım.


Remington markasının memnunyetini çoğu kişiden duydum ve şahit oldum.Fakat almak için gittiğim stantta bir çok modeliyle karşılaşınca ee ilgisiz ve kendi saçını düzleştirmekle uğraşan bir satış görevlisinde denk gelince yine ellerim boş döndüm.


Sizden isteğim aranızda bu markanın düzleştiricisini kullanan varsa tavsiyelerini benimle paylaşması ve özellikle ıslak - kuru kullanılabilen ürün hakkında görüşlerini aktarmasıdır ? Haydi eller klavyeye şu saçını düzleştirmeken aciz , kuaföre tonla para saçan kulunuza bir yardım :)))

2 yorum:

  1. Ben görseldeki modeli değil ama Remington'ın ıslak kuru başka bir modelini kullandım. Yaklaşık 2 sene kadar kullandım ve daha sonra sattım. Satmamın sebebi ise kalın plakalı olmasıydı. Uzun saçları çok kısa sürede inanılmaz düzleştiriyor. Bu yüzden saç düzleştirici almak isteyenlere 2 marka öneririm Remington ya da Braun. Her ikisini de kullandım çok da memnun kaldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekür ederim bilgilendirme için ..bende tesadüfen kalın plakalı olanını denedim çok memnun kaldım saçlarım gür olduğu için ama ıslak kullanımda biraz fazla üstünden geçmek gerekiyor ama kuruluk veya kırılma belirtisi olmadı hatta daha parlak ve canlı duruyor saç :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...