24 Ağustos 2012 Cuma

ŞAHMERAN BİLEKLİK !

Herkese güzelll günler ..
Taaa Aşk-ı memnu furyasında ortaya çıkan ve Bihter Ziyagil'in elcağızlarında sergilenen bu bileklikler beni uzun zaman alıp almamak konusu da çok çelişkide bırakmıştı ki Bihterciğimin sonu hiç iyi olmadı malum :) .Bazı modelleri fazlasıyla iddialı buldum ( abartılı motifler ) beğendiğim modeller ise; nedense fazla ucuk fiyatlaraydı.Her zaman ki gibi istediğim şeyi Lidyanadan buldum ama kargom geldiği zaman canlı kanlı fotograflarla paylaşıcağım.Benim gibi 2 sene sonra almaya karar veren ama istediğini bulamayan varsa örnek olması açısından beğendiklerimi sizinle paylaşıyorum .






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...