27 Ağustos 2012 Pazartesi

YOU DESİGN - LİDYANA.COM !

Herkese günaydınlar ve iyi haftalar 
Çocukluğumdan beri harfli aksesuarlara karşı acayip bir sempatim vardır.Sağa sola giden herkese harfli bişey bulursanız mutlaka alın diye tembihlerim.

Küpe,bileklik,bilezik,anahtarlık,kolye,yüzük veee şahmeran bilezikler ...

Lidyana.com da You design markasının ürünlerini görünce can evimden vuruldum şimdilik zimmetime bir adet harfli şahmeran geçirdim ama ilerleyen günlerde devamı mutlaka gelecek.Eğer sizde harfli bir şeylerim olsun,bana özel olsun,çoluğumun çocuğumun,sevdiceğimin adı olsun,ohh olsun sefam olsun diyorsanız Lidyana.com You Design butiğini mutlaka ziyaret edin :) 





p.s şahmeranı elimde sergilemek isterdim ama post hazırlarken yanımda kimse olmadığı için bir türlü klipsini takamadım :))) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...