3 Eylül 2012 Pazartesi

BAŞIMIZ MI SAĞ OLSUN ? !


Sabah uyandım..uykusuzluktan bayılır bir halde arabaya bindim..
Hani pazartesi ya bugün illa ki var sendromu ama yeni hafta ,yeni umutlar,yeni planlar,programlar ..belki her şey herkes için bu hafta daha iyi olur diye dilekler,dualar...

Radyoyu açtım,herşey her sabah ki gibiydi..açlıktan kazınan bir mide,gözden damlayan uyku,off bugün işe gitmesem ne olurdu diye içinden söylenen bir surat...o sırada hayat bana sadece bundan ibaret ...ve bir haber anonsu duyuluyor radyoda ...9 şehit ve bir çok güvenlik görevlisi farklı yerlerde şehit olmuşlar diye...ve tabi haberin sonu ''avun Türkiye'm ..bir çok pkk lı öldürülmüştür''...

Sana,bana bir saat sonra hayat normale dönücek ama bundan sonra evinde barkında artık hayatı hiç bir zaman normale dönmeyecek insanlar var bugün...Bıçak kemiğe dayandı dedikleri ..kaç bıçak ..kaç şehidin üzerine koyuldu sayan var mı ? ...

Bugün bol görselli bir postum vardı önceden zaman ayarı yaptığım ama içimden gelmedi yayınlamak ...
Buda benden kendi çapımda bir tepki olsun ..bakarsınız aklın yolu birdir....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...