6 Eylül 2012 Perşembe

BENEFİT COSMETİCS !

Herkese günaydınlar ve iyi haftalar

Taa geçen seneden beri bir türlü almak kısmet olmayan Benefit ürünlerini kullandığım pudramın dibinin görünmesiyle aldım gitti.%90 oranla herkesin memnun kaldığı,nadir olumsuz yorum okuduğum bu markanın ürünlerini baya merak ediyordum.

Özellikle pudra ve fondötenlerinin yağsız ve hava alan türden yani yağlı ciltlere de rahatlıkla kullanılacak ürünler olması benim için her zaman artıydı.

Sadece pudra ve fondöten almak için girmiştim ama satış danışmanı beni ikna ederek meşhur gözenek kapatıcı kremden de aldırdı.Aslında almasaydım olurmuş çünkü fondötenin içinde testerı varmış :) 



Pudra aldığımız zzaman genelde fırça problemimiz olur ki iyi fırçalar ne yazık ki hiç de ucuz değildir.Benefit pudranın içinde kapatıcılık ayarı içn hem fırça hemde sünger bulunuyor.


Bu fondötenle ilgili herkesin farkettiği en önemli özelliklerden bir kaçı yüzde kalıp gibi durmaması,yüze ağırlık hissi vermemesi hatta fondöten olduğunu unutturması ve aklınıza gelen tüm cilt tonlarında renk şeçeneklerinin olması.Gerçekten de öyleymiş casper ( kendisi popüler bir sevimli hayalet olur) beyazından emenike ( kendisi futbolcu olur )siyahına kadar tüm tonları mevcutmuş.




vee meşhur gözenek kapatıcı....bu ürünü mucize olarak adlandıran kesimin yorumlarını hep okuyordum fakat ..yine alır hayal kırıklığına uğrarım diye pek oralı olmamıştım.Daha denemedim kendilerini ama ürünü alırken elimle test ettiğim kadarıyla matlaştırıcı bir etkisi var.İstersek fondötenle karıştırarak kullanabilirmişiz.


The End :) 
Eğer sizde Benefit dünyasına katılmak isterseniz Sephora mağzalarına uğramanız yeterli 

8 yorum:

  1. çok güzel ürünler benim de ilk alınacaklar listemde üst sıralarda kendileri..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ..özellikle pudrayı tavsiye ederim kapatıcılığı süper ..:)

      Sil
  2. Benefit'e bayılırım San francisco markası olması da beni ayrıca çeker :)

    bloğuma beklerim ben de :) istersen birbirimizin takipçisi olabiliriz :)

    www.samiraslifeandstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilk defa ürünlerini kullanıyorum çok memnun kaldım ..önceleri aldığım pudralar 1 saat sonra uçup gidiyodu ama benefitin ürünleri gayet kalıcı...ben takipçinizim ayrıca ;) sevgilerrrr

      Sil
  3. Selam,

    Benefit Cosmetics Turkey olarak güzel yorumlarınız için teşekkür ederiz. :)

    Bene-Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim , zaman ayırıp okuduğunuz için asıl ben teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Bu ürünlerin fiyatı nedir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar
      Fondötenle pudra 90-100 tl arası ama diğer ürünün fiyatını ne yazık ki hatırlayamadım bir türlü :( Yalnızca sephora mağazalarında satılıyor oradan daha net bilgi alırsanız daha sağlıklı olur sevgiler ..

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...