14 Eylül 2012 Cuma

CAMOUFLAGE !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
2 haftadır her gün birinden bir kamuflaj postu okudunuz belki sıkıldınız ama bende 2 satır görüş bildirmeseydim kıskançlıktan çatlardım valla :)


Bir zamanlar özellikle cargo stil pantolonlarda çok moda olan bu akım pek fazla ravet görmemişti ama bu sene sınırları genişletmiş...ayakkabı,gömlek,mont ve kazaklarda bolca kamuflaj görmek mümkün...


Kullanırken aynı leopar titizliğinde dikkat edilmesi gereken, ipin ucu kaçırıldığı zaman asker kaçağı zannedilmeniz olası bir akım olduğu için tek bir parçada kullanılması hayrımıza olacaktır.

Çok iddialı bir giyim tarzınız yoksa beraberinde kullanacağınız renk seçenekleri ne yazık ki kısıtlı.Biraz donuk bir desen olduğu için zımba ve civi gibi aksesuarla gömlek veya mont kenarlarını süslememiz mümkün eminim daha şık duracaktır.


Ben bu akıma katılır mıyım bilmiyorum ama katılırsam tercihim ya gömlek-yelek ya da bir triko olabilir.Bakalım ilerleyen günlerde nasıl konbinlerle karşılaşacağız





2 yorum:

  1. ben zara daki kamuflaj gömlekleri çok beğendim, deri taytlar ile iddaalı bir kombin yapılabilir :P
    http://bb-shoppingtogether.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet deri siyah veya normal siyah skinylerle olan kombinleri beğeniyorum bende :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...