4 Eylül 2012 Salı

CRUCİANİ BİLEKLİKLER !

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Bütün yaz devam eden arm party çılgınlığında çeşit çeşit bileklik edindik malum...her renk,her model,her desen bilekliği bir arada takıp gezmek bize fazlasıyla zevk verdi.

Tam yaz bitti bilekler çekmeceye derken Fransa'dan gelen bir akım, renkleri ve sadeliğiyle beğenimizi topladı.Cruciani bileklikler kelebek,kalp,ejderha,yonca gibi motif ve renklerinin canlılığıyla oldukça dikkat çekici.

İtalyanlar ve tabiki ünlülerrrr bu bileklikleri cinsiyet ve renk ayrımı yapmadan en şık davetlerde bile kullanıyorlarmış.Şu an istanbul'da ve internet üzerinden düzenli satış yapan bir yer yok ama eminim en kısa sürede satışa çıkacaktır.



Ayrıca bizim gibi kökenlerinde tığ işi,örgü örme vb. adetleri olan bir topluma bunu Dıy yapamazsa yazıklar olsunnnn :)) Şaka bir yana anneanneniz,babaanneniz vb. kuşak farkı olan insanlara gösterdiğinizde ''biz bunu yaparız evladım '' sözünü duymaya hazırlıklı olun :)





16 yorum:

  1. valla elıdacım cok kucukken annem aynı bole bır bıleklık yapmıstı o fotografı bulunca baya bır guldum moda sen nelere kadırsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım bende hayal meyal küçüklüğümde bu tarz şeyler hatırlıyorum.Bilekli olmasa da bu şekilde yaka kolyeler hatırlıyorum valla :)

      Sil
  2. çok güzel bunlar yaa hemen ben de bir büyüğüme danışmalıyım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) ''bir büyüğüme danışıyım'' gerçekten bu post için ana fikir olmuşşş :))

      Sil
  3. çok zarif duruyorlar gerçekten ve aynen öyle annem ben hallederim deyip köşesine çekildi görünce :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ee aklın yolu bir yani :) sade olması ve renklerinin canlılığı hoşuma gitti benimde yakında herkesin kolunda görürüz ;)

      Sil
  4. http://www.catchyourluck.com/index.php hemen yapılmış benzerleri:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) gerçekten aynıları olmuş ve de fiyatları yarı yarıya değil yarınında yarısı olmuş :)

      Sil
  5. Cruciani bielkliker şu anda liabella.com'da satışta.. Hepsi birbirinden güzel ve çarpıcı.. Üstelik hemen kargo ayrıcalığıda varmış:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgilendirme için teşekkürler :)

      Sil
  6. Rica ederim... 2 adet Clover ve 2 adet Butterfly satın aldım ve heycanla bekliyorum:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bir adet yeşil butterfly aldım ama ne yazık ki istediğim renklerin hiç biri kalmamış ..:) sevgiler

      Sil
  7. Merhaba bu bilekliklerden Türkiye'de de yapılıyor. Lidyana'da satılıyor. CATCH YOUR LUCK markasıyla aratırsanız görebilirsiniz hem de fiyatları 10,90 TL.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler bilgilendirme için lidyana da bakınmıştım ama bulamamıştım ,şimdi tekrar bakıcam

      Sil
  8. Bende az evvel iki adet kelebek bilekliklerinden aldım. www.maskelikedi.com sitesinde buldum. Ancak kesinlikle orjinali ile takliti çok ayrı duruyor. Kelebekler daha büyük ve ince kalıyor taklitlerinde. O yüzden iyicene bir düşünün derim :))

    YanıtlaSil
  9. Evet bazılarında iplik kalitesi de belli oluyor dikkat etmekte fayda var

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...