20 Eylül 2012 Perşembe

HAFTANIN OJESİ - PASTEL YEŞİLİMSİ !

Ne zamandır haftanın ojesi postu girmiyordum çünkü kalıcı oje ve stickker kullandığım için uzun süre kalıcılık sağlıyorlar bu yüzden haftalar bu sekilde geçti :)

Yeşi tonda ki ojeler bu sene çok modaydı başkasının elinde gördüğümde çok beğeniyorum ama kendimde cesaret edemedim.Faklı tonda oje arayanlar için tavsiye ederim





Resimler biraz karanlık çünkü flashla çektiğim zaman füme gibi duruyordu ojenin rengi o yüzden flashsız çekim yaptım .

6 yorum:

  1. Benim de pek cesaret edemediğim renklerden.
    Şurada yayınlamıştım, http://www.kontesce.blogspot.com/2012/07/pastel-16.html

    ben de beklerim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tarz faklı renkleri tırnaklarımı iyice kısaltarak kullanıyorum , uzun tırnakta kullanmaya benimde cesaretim yok , uzun tırnakta özellikle simli renkler fazla abiye duruyor gibi geliyor

      sevgiler :)

      Sil
    2. evet kesinlikle öyle. yüzük parmağı trendi için kullanmak da uygun bence :) öyle değerlendirebilirsiniz

      Sil
    3. evet bide öyle deneyim :) Teşekkürler tavsiye için

      Sil
  2. bu benim de alıp bir türlü sıra gelemediği için sürmediğim ojelerden biri.. güzel durmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben beğendim ama her zaman kullanıcağımı düşünmüyorum çünkü çok simli

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...