19 Eylül 2012 Çarşamba

HANGİ ŞAMPUAN,HANGİ SERUM ?!

Herkese güzel günler

Ara ara sorarım size saç konusunda ne önerirsiniz , ne tavsiye edersiniz diye ? ama ne yazık ki birine uyan bir ürün diğer kişiye ne yazık ki uymuyor ve yan etkiler bırakabiliyor.

Son zamanlarda şampuanlardan yana oldukça dertliydim ..eskiden saçlarımı boyattığımda ortaya çıkan ve dayanılmayacak kadar sıkıntı veren saç diplerinin kaşınması sorunu bu sıralar tekrardan hortladı.Saçlarımı 1 senedir boyatmıyorum neden olduğunu anlamadım , kısa bir araştırmadan sonra kullandığım sampuanların ph dengesinin saç yapımıza uymaması diye bir sorun varmış , bu olay 5-6 yıkamadan sonra acayip bir kaşıntıyla anlaşılıyor zaten.

Çözümü eczanede satılan kozmetik usulü değilde sağlık usulü sampuanlar ama bu ürünlerinde içeriğinde katkı maddesi az olduğu için saçları en doğal yolla kazık gibi yapıyor.



Bende bir watsons gezimde blogger şampuanı diye adlandırdığım Nude şampuanları denemek istedim.Denedim ve çok beğendim.Bu kadar beğeneceğimi bende tahmin etmiyordum ama gerçekten çok memnun kaldım.Kaşıntılarım baya azaldı hatta geçti.Kremiyle birlikte kullandığım için faydasını daha fazla gördüm.

Son 3 senedir saçlarımı kütten biraz daha uzun boy olarak kullanıyordum ama artık uzatmaya karar verdim tabi sabredebilirsem .Bu süre içindede takviye ürün olarak bir serum kullanıyorum.Şampuan ve krem sonrası cılk su halinde ki saça istenilen ve belirtilen miktar kadar serum sürüp tarıyorum,ıslakken anlaşılmasa da kuruduktan sonra güzel bir yumuşaklık ve parlaklık oluyor saçta kesinlikle yağlandırmıyor tavsiye ediyorum.






8 yorum:

  1. benim saçlarım sürekli boyalı olduğu için Tony&Guy'ın kızıl saçlar için olan şampuanını kullanıyorum fena değil..buna detaylı bir yazı yazacağım ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tony Guy şampuanıda merak ediyorum yazını merakla bekliyorum :)

      Sil
  2. Nude dan hoşlanmamıştım, ama serumu deneyebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şampuanı ve kremini birlikte kullandığım için güzel bir yumuşaklık ve parlaklık oldu saçımda şimdilik memnunum ama bu şampuanı ya çok seven var ya da hiç sevmeyen ara bir görüş belirtmemiş kimse

      Sil
  3. nude deneyim ben de bir blogger olarak :)
    John Frieda ne kullandıysam hiç memnun kalmadım :(

    sevgiler
    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. John Frieda nın saç renklerine göre olan şampuanını kullanıyorum ilk şişide saçlarım süper oldu çok güzel parlaklık veriyordu ama aynı şampuanın 2. şişesini aldım bitiremedim bile çünkü saçımı çok yağlandırdı,o yüzden bende pek memnun kalmadım ama şimdilik nude da memnunum :)

      Sil
  4. Ben de John Frieda kullanıyorum ve çok memnunum, ama Nude de denemeliyim sanırım=)

    Bu arada konuyla çok alakasız olacak ama Toms-Superga vs. postunu gördüm de, halen alınabilirlikleri var mı sence? Çok mu sıradanlaştılar? Karar veremiyorum kaç gündür, bloğuna rastladım iyi oldu=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) eğer beğeniyorsan bence alınabilirlikleri var ama toms için mevsim biraz geçmek üzere çünkü tamamiyle bez yapılı bir ayakkabı olduğu için ayakların donabilir ilerleyen günlerde ama supergaları tavsiye ederim çünkü bez olmalarına rağmen kumaşları kalın ve ayrıca kışlık için tüylü modelleride var ve renk seçenekleri süper karar senin tabi ki de ama superga ve toms arasında kararsız kalırsan bence supergayı seç çünkü kışın tomsu giyemezsın :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...