27 Eylül 2012 Perşembe

SATİN PANTS !

Girdiğim her alışveriş merkezinde uğramadan çıkmadığım tek mağaza şu sıralar hiç kuşkusuz ki zara.İtiraf ediyim bundan bir kaç sene önce en fazla bir ya da iki tshirt almışlığım vardır kendilerinden ve öyle çok beğendim mutlaka alıcam dediğim hiç bişey olmamıştır.Çünkü o dönemlerde zara bana hep tarz olarak ağır gelmiştir ee tabi yaş ilerledikçe asla yapmam,etmem,yemem,giymem dediğimiz şeyler bazen en sevdiğimiz şeyler olabiliyor.

Öhömm öhömmm giriş bölümü birazcık uzun oldu farkettim :) Malum bu sene yani geçtiğimiz yaz pijamadan hallice saten pantolon modası vardı hatta sadece pantolon olsa iyi çeyizlik saten pijama takımı giyme modası vardı.Ne yazık ki pek bana göre değildi ama iddalı tarzıyla giyinip süper gözüken ablalarımız olmadı değil .

ee saten ince ve soğuk havalarda ısıtma dan çok dondurma özelliğine sahip bir kumaş olduğu için kışın pek tercih edilmez hatta sonbahar içinde pek uygun değil ama dünkü zara turumda aklınıza gelecek her renk,her model yeniz sezon saten pantolonlar gördüm.

Bir kaç tanesi model olarak çok hoşuma gitti ama bir türlü içime sindiremedim aynada kendimi yatmaya hazırlanıyormuş gibi hissettim 3,4 kere giyidim çıkardım.En fazla 2 hafta giyebileceğimi düşündüm bir türlü karar veremedim.Birazdan yayınlayacağım modellerin bir çoğunu eminim görmüşsünüzdür,Peki siz bu konuda ne düşünüyorsunuz ? :)











4 yorum:

  1. banada oyle gelıyordu kı takı cl ayakkabılar ıle gıyene kadar sankı yataktan cıkmıs seksı hatun sehre ınmıs gıbı ıdı tamam tamam abarttım bıldıgın grace ıste ama guzel olmustu ama ben en cok da saks mavıısı olana bayıldım

    YanıtlaSil
  2. :) benimde bazı modelleri hoşuma gitti ama bi türlü cesaret edemedim ..böyle dedim ya 1 haftaya kalmaz alırım kesin aklıma takıldı çünkü :)

    YanıtlaSil
  3. Geçen kış ben de bir kaç tane aldım bu pantolonlardan ama kışın giymek mümkün değil tabi. h&m ve kotondan aldım ben de öyle rahatlar ki etrafımdakiler isyan ediyor artık başka şeyler giyin diye :)Zara modellerini de gördüm geçenlerde özellikle senin de paylaştığın son model çok hoş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet geçen senede çok fazla vardı bu pantolonlardan ama kısıtlı renk ve seçenekleri vardı .Bu sene özellikle zarada resmini bulamadığım bir sürü model var kesim olarak da güzeller ama şurda en fazla 2-3 hafta giyilir diye düşünüyorum :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...