19 Ekim 2012 Cuma

ASLAN GİBİ - İYİ BAYRAMLAR !

Herkese günaydınlar,güzel günler,hayırlı cumalar , bol kazançlar,sağlık,mutluluk ve huzur ....
Birden kendimi yılbaşı mesajı yazıyormuşum gibi hissettim :)
Bu gün canım üstten , baştan,modadan,makyaj malzemesinden falan konuşmak hiççççç istemedi
Zorladım,kastım ama yok valla istemedi bende hal böyleyken pazartesi yayınlamayı düşündüğüm bayram tebrikleşmesi adlı basın açıklamamı şimdi yapıyım dedim...:)

Malum Bugünden itibaren çoğu kişi 2 gün haftasonu,2 günde yıllık izinlerden hallice 10 günlük bir tatile çıkıyor
Benim tatilim P.tesi akşamı itibariyle başlayacak ...
Hem Doğum günümle çakışan bayramdan ötürü , hemde vefasızlığın dibine vurmuş joker suratlı insanlara karşı başlatmış olduğum protestodan dolayı bu sene kutlamayı düşünmediğim hatta ve hatta telefonumu bile kapatmayı düşündüğüm o günü memleketim Kırşehir'de geçireceğim Allah izin verirse...

Yukarıda ki sebeplerden dolayı şimdiden hepinize İyi bayramlar diliyorum ...Güzel bir tatil geçirmenizi dilerim ..

Bide bu yazının üzerine güzel bir şarkı patlatıyım size.. Şarkının hikayesi her defasında insanlara güvenen,inanan,1 adıma 10 adım mantığını benimsemiş ama daha 2. adımda celbe takılıp düşürülmüş ama  düşe kalka insanların 2. yüzünü görmeyi başarmış bir kızcağızın ''ASLAN GİBİ'' geri dönüşünü anlatıyor,laf mı sokuyorum ?? yokkk canımmmmmmmmm  :)

Tamam çok konuştum ,Hadi öptüm hepinizi , tekrar iyi bayramlar ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...