18 Ekim 2012 Perşembe

DİKTİRİLEBİLİR - Mİ ??

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Eskiden düğün,dernek durumları olduğunda sadece belirli mağazalardan alışveriş yapılır ya da terzilere başvurulurdu ama artık bütün tekstil markaları bünyelerinde biz hanımlar için abiye kıyafet üretimi yapmaya başladı ya da düz elbiseleri abiyeleştirmemizi kolaylaştırdı diyelim :)

Son zamanlarda kışlık düğün,dernek,nişan vb. durumlar için giyilebilicek 3-5 tane model beğendim ama ne yazık ki ya hangi marka olduklarını öğrenemedim ya da elbise modellerinin sırt,kol vb. bölgelerini değiştirmek istedim ve aklıma benzer modelleri diktirebileceğim geldi :) Yanlış anlaşılmasın birebir modelleri kopyalamak değil bu durum sadece modellerden ya da kumaşlardan ilham almak diyelim çünkü bazı modeller sınırlı sayı ve bedende geldiği için bize sadece internet üzerinden görsellerine bakmak düşüyor bu da herkes için bir çözüm oluyor :)

Hepimize ilham olacak sade ve şık  bir kaç modelle sizi başbaşa bırakıyorum ;)







2 yorum:

  1. ayy pullu elbiselere bayıldım üstü kapattım etek gibi düşündüm, altı kapattım bluz gibi düşündüm sonra hepsini açtım elbiseyi gördüm.hepsini begendim begendim de begendim :))

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende çok beğendim pullular topshopun elbiseleri bu sırlar hayallerimdeler valla :))

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...