17 Ekim 2012 Çarşamba

HANGİ FONDÖTEN ?!

Herkese merhabalar
Bugünün konusu fondötenler ..tabi oturup marka marka fondöten saymayacağım size korkmayın sadece son 2 senedir kullandığım ve memnun kaldığım markaları artı - eksileriyle sizlerle paylaşıcam...
Öncelikle belirtmem gerekir ki birazdan yorumlayacağım ürünler genellikle yağlı ciltler için kullanılan fondötenler bu yüzden aşırı kuru bir cilt yapınız varsa pek önerilmiyor ama bununda çözümü iyi bir nemlendiriciyle birlikte kullanmak olabilir ;)

  1.Lancome teint idole silky mat 




Bu ürünü geçen senelerde cilt yapıma göre bir fondöten ararken makyaj günlüğü blogunun sahibesi Hacer hanımın tavsiyesi üzerine keşfetmiştim.İlk defa tüm tüpü bitirdiğim bir fondötendir.

Gelelim genel özelliklerine ; 
-Kapatıcılığı süper
-Kıvamı biraz koyu bu yüzden elle uygulamada sanki daha rahat ve eşit yayıldığını hissettim,tabi tercih size kalmış.
-Renk olarak biraz pembe tonlu bir fondöten,kapatıcılığı da yüksek olduğu için yüzde kalıp halinde durmasını engellemek için az bir miktar tüm yüzünüz için yeterli oluyor.
-Gelelim benim için ve yağlı ciltler için en önemli özelliğe evet vaat ettiği gibi mat bir fondöten ama her ürün gibi %100 değil hava koşulları,nem gibi durumlardan dolayı saatler sonra biraz parlamanız olabiliyor bu durumu da fondöteni uygulamadan önce astar olarak kullanabileceğiniz nude bir pudrayla önleyebiliyorsunuz.Tabi burun üstünüze ve yakın çevresine üründen minimum miktarda sürerek de.

ŞAHSİ TAVSİYEM : Bu ürünü özel günlerde ve gece makyajlarınız için kullanmanız.

     
      2.Make up forever mat velvet + 

Aslında make up forever mağazasına hd ürünleri için gitmiştim ama o ürünlerin pek yazlık ürünler olmadığını ve özellikle fotoğraf -video çekimlerinde yanlış uygulama sonucunda çokkkk çirkin görüntülere yol açtığını duyunca yağlı ciltler için uygun mat fondötenini aldım.Gelelim özelliklerine;

-Matlık konusunda başarılı
-Kıvamı koyu
-Bir damla sağ yanağa,bir damla sol yanağa ,azıcıkta alın bölgesine ...tüm yüz için yeterli oluyor.
-Elle sürümlerde biraz kendini tutuyor.
-Fırçayla sürüldüğü zaman kapatılıcığı ve pürüzsüz görünümüyle gün içinde iltifat yağmurlarına tutulmanızı sağlıyor:)
-Yapısı yaz yazları için yani sıcak ve nemli havalar için pek uygun gibi değil bence çünkü yukarıda belirttiğim gibi kıvamı koyu
-Hem gece hemde günlük makyaj için miktar ayarlaması yapılarak rahatça kullanılabilir.
-Rengi sarı alt tonlu ciltler için daha uygun gibi geldi bana .

ŞAHSİ TAVSİYEM :Daha kusursuz makyaj için  bu ürünü mutlaka fırça ile uygulama yapınız.


    3.Benefit hello flawless oxygen wow


Lancome fondötenim bitince mufe ile dönüşümlü kullandığım bir ürün.Hiç uzatmadan özelliklerine geçiyorum.

-Her cilt rengine uyan seçenekleri mevcut.
-Yazın rahatça kullanılabilir.
-Sürdükten sonra yüzünüzde fondöten olduğunu unutuyorsunuz , o kadar hafif.
-Biraz fazla sıvı bir yapısı var , önce elimin üzerine 2 damla damlatıyorum , ordan fırça ile uygulama yapıyorum eğer hızlı bir şekilde hareket etmezsem ürün akmaya başlıyor elimden ( o kdr sıvı yani )
-Pompalı şişesinin olması benim için avantaj,2 basımlık ürün benim tüm yüzüme yetiyor.
-Kesinlikle yağlanma ve parlama yapmıyor bence bu hafifliğinden yani yağsız bir ürün olmasından kaynaklanıyor bence.
-Abiye makyaj sevenlerdenseniz pek tavsiye etmiyorum çünkü günlükve doğal makyajlar için daha uygun bir ürün.
-Renk tonları hem sarı hemde pembe tonlu ciltlere uygun,çene altında kalıplaşmıyor.

ŞAHSİ TAVSİYEM : Benefit hello fawless pudrayla kullanıldığında bir bütün olarak daha kusursuz bir görüntü oluşuyor.

Evetttt benim favori 3 ürünüm bu sizlerinde vazgeçemediğiniz ve dönüşümlü kullandığınız ürünleriniz var mı ? 
Biraz uzun bir yazı oldu kusura bakmayın ama azcık da olsa fikir verebildiysem ne mutlu bana ,zaman ayırıp okuduysanız thank u ;) 





6 yorum:

  1. koyu kıvamlı fondötenleri tercih ediyorum ben de ancak bir zaman sonra ciltten yok olmasına sinir oluyorum daha bu kadar dayanıklısını bulamadım :)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koyu kıvam olarak ve dayanıklı olarak lancomeun fontötenlerini tavsiye ederim , pudrayla sabitleyincede baya bir dayanıklı oluyor :)

      Sil
  2. çok güzel bir yazı olmuş.. hello flawlessi denemek isterim bak şimdi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düğün dernek vb. tarz abiye makyajlarına pek uygun değil ama doğal makyaj seviyorsan kesin dene derim :)

      Sil
  3. Merhaba, web sitenizi google'da makyajla ilgili web sitelerini gezerken buldum. Ben de makyaj videolariyla ilgili bir web sitesi açtım ve sizin gibi tecrübeli isimlerden tanıtım için yardım rica ediyorum. Kısa da olsa bir yazıyla veya sosyal medyada makyajvideolari.com 'dan bahsedebilirseniz cok sevinirim. Tesekkurler, Deniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim ama makyaj konusunda tecrübeli bir çok blogger olduğunu düşünürsek ben bu konuda pek tecrübeli sayılmam ne yazık ki ..yani sadece makyaj üzerine yoğunlaşmış bir blog içeriğim yok malesef ama facebook ve twitter üzerinden sayfanızı makyaj severlere duyuracağım sevgiler ..

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...