1 Ekim 2012 Pazartesi

İNSTAGRAM SEÇMECELER !

Herkese günaydınlar ve mutlu haftalar
Her ay düzenli olmasa da sizinle paylaşmaya çalıştığım instagram seçmeceler bölümüyle yine karşınızdayım.Herkes instagram kullanmadığı için bu postum kullanmayanlara gelsin :) aa ben instagram kullanıyorum ama sen nerdesin diyenlere adileeee kullanıcı adını bulun diyorum :)

Yukarıda görmüş olduğunuz manzara İstanbul-Büyükçekmece gölüne aittir.Aslında tam göl sayılmaz denizle gölün birleştiği nokta.Daha keşfetmeyen varsa buraları restaurant tavsiyesi verebilirim.

Aşşk cafe 

Geçtiğimiz ayın vanilya club kutusundan çıkan hello kityli yara bantları ..içimizde ki çocuk ölmesin :) 

Sağda solda görüp o kadar para veremem dediğim bilekliklere 10 küsür tl gibi bir fiyatla kavuşmam güzel oldu :) 

Bu sıralar gerçekten çok ihtiyacım oluyor kendilerine..hava değişikliklerindenmidir bilinmez ama tek huzur bulduğum anlar uyku anlarım..

Bu göz broşu çokkkkk beğendim , gören bilen ses versin :)


Sabah-öğle-akşam-arabada-evde son bir haftadır dinlediğim albüm...daha dinlemediyseniz çok şey kaçırıyorsunuz.

Naneli şeker hastalığım son sürat devam etmekte.

Neşet Ertaş vefat etmeden bir gece önce paylaşmıştım bu metinleri..eminim hepimizin bir evveli bir de ahiri vardır...

THE END


2 yorum:

  1. bilekliğin çok güzel, güle güle kullan...bu arada ben de o naneli şekerleri çok seviyorum^.^

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...