30 Ekim 2012 Salı

KİEHL'S CİLT ANALİZİ VE ÜRÜNLERİ !

Herkese günaydınlar
Bayram tatili dolayısıyla ara verdiğim bloguma bugün hızla geri dönmüş bulunmaktayım.

Son zamanlarda havadan mı sudan mı bilinmez ama aynaya baktığımda yüzümü fazlasıyla solgun ve cansız görmeye başladığım günler geçiriyorum.

Rutin temizlik,peeling,nemlendirici gibi ürünlerle geçirmeye çalışsam da aslında istediğim daha etkili ve mucizevi ürünlerdi.

Uzun uzun araştırmalarım sonucu son 1 senedir ülkemizde mağazaları açılmaya başlayan ama aslında taaaa 1800lü yıllarda eczane kökenli kurulan Kiehl's markasını tercih etmek istedim ve kendimi mağazalarına attım :)

Öncelikle yağ ve nem dengesine bakılarak kişiye özel bir reçete oluşturuluyor.Yani alacağınız hiç bir ürünü her cilde uygun amannn canım kullan gitsin mantığında almıyorsunuz.



Ne yiyiyorsunuz,ne içiyorsunuz,rutinleriniz,sevdikleriniz,sevmedikleriniz ..cilt bakımı adı altında yaptığınız her şey tek tek soruluyor ve bu analizin sonucunda cilt tipiniz,yağ,nem seviyeniz ve cildinize uygun ürünler tek tek sıralanıyor.


Meşhur gece serumu,c vitamini serumu,gece göz kremi,güneş koruma kremi,kil maskesi...tester:yıkama jeli,tonik,nemlendirici jel krem.....


Güneş koruma kremini sadece cayır güneşli havada sürüleceğini düşünen biz son bir kaç yıldır yanıldığımızı anlayıp yağmur,çamur,kar demeden cildimizi soğuktan da korumamız gerektiğini öğrendik.
Bu ürünü tercih etmemin sebebi yağsız olması,yüzde vıcık vıcık bir his bırakmaması oldu.Günde bir kere Bir damlacık kullanılacağını için bayaaa gideceği de kesin .


Cildin daha sağlıklı,daha parlak ve canlı olmasını sağlayan en önemli şeyin c vitamini hapları,kremleri ve takviyeleri olduğunu duymuştum.Bu ürün cildin c vitaminini karşılayan gündüz serumu.
Yapısı sulu beyaz yağ gibi yarım damla  tüm yüze yetiyor.


25 yaş ve üstüne tavsiye edilen gece serisinden göz çevresi kremi ...yapısı çok yoğun değil rahatça dağılıyor,gözün pınarlarına doğru sürülmesi tavsiye edilmiyor daha çok göz çevresi ve şakaklara doğdu olan bölümlere gece uygulanıyor.



Ve markanın mucizevi diye adlandırdığı ürünü,Kendisi yağ ama öyle vıcık vıcık bir yağ değil emilimi çok rahat.minikbir damla tüm yüze yetiyor.Avcun içine damlatılıyor ,iki avuc birbirine pompa görevi görerek pat patlanarak yüze sürülüyor.Krem gibi avuşturulması tavsiye edilmiyor çünkü içinde ki lavanta özleri o şekilde ölüyormuş etkisi gidiyormuş.İlk kullanımda sabah kalktığınızda farkı göreceksiniz denmişti gerçekten de aydınlık ve canlı bir ciltle uyandım.
Ürün kullanım miktarından dolayı 1 seneden fazla gidiyormuş.


Yukarıda ki kavanoz bir kil maskesi haftada 1 gün banyo sonrası peelinglenmiş ve temizlenmiş cilte uygulanan ve 20 dk. bekletilen bu maske ilk kullanımda gözeneklerinizin küçüldüğünü göreceğiniz kadar etkili.Yağlı bir cildiniz  ve gözenek probleminiz varsa kesinlikle tavsiye ediyorum.

Yukarı da ki ürünlerin dışında almam gereken bir kaç ürün daha vardı ama onları daha sonraya erteyelip daha mucizevi ürünler aradığım için sevgili Arzu hanım almadığım ürünlerin testerlarını hediye verdi beni mutlu etti :) 
Yıkama jeli,tonik ve jel nemlendirici ..yağlı ciltlere uygun serinin demirbaş ürünleri.



Yukarıda ki seri temel cilt temizleme ürünleri
Aşağıda ki grup 25 yaş ve üzeri kişilere cilt tiplerine uygunsa verilen temel bakım ürünleri.


2 gündür düzenli bir şekilde sabah akşam kullanıyor.Gerçekten bir fark olduğunu görüyorum.Daha canlı,temiz bir şekilde duruyor sanki cildim.Özellikle maskeyi yaptığımdan beri siyah noktalar ve gözenekler çok fazla dikkatimi çekmiyor.İlerleyen günlerde sorularınıza daha net cevaplar verebilirim tabi ki.Zaten Marka belirli bir süre sonra sizi arayıp görüşlerinizi alıyormuş ve sorunlarınıza çözümler getiriyormuş ;)

Kiehl's Marmara Forum Arzu Hanıma ilgisinden dolayı teşekkür ederim 
Sevgiler...


5 yorum:

  1. arzu hanım banada cok ılgı gostermıstı saolsun :) ben ama yurtdısında daha ucuza bulunca aldım hala mahcubum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi yapmışsın cnm insan kendini kazıklanmış hissediyor çünkü baya fiyat farkı oluyor burda :)

      Sil
  2. Merhaba, sakıncası yoksa bu ürünlerin toplamının kaç tl tuttuğunu merak ettim. Kiehl's mağazasına uğramak isteyorum, önceden fiyat sakalasını bilmek çok iyi olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar tabi ki bir sakıncası yok ama ben başka şeylerde aldım diye net bir fiyat hatırlamıyorum ama http://www.kiehls.com.tr/favorilerimiz bu linkten ve sitelerinde güncel fiyatları bulunuyor ..yıkama jeli,tonik,nemlendirici gibi ürünleri diğer markaların ki gibi 50-70 ama serum,gece kremi gibi etkili ürünleri biraz fiyatlı ama değiyor aldığınıza tavsiye ederim :) umarım yardımcı olmuşumdur

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...