5 Ekim 2012 Cuma

LİMANGO - ESSİE !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Annemin ''yeter artık kırmızı oje alma''telkinleriyle ve gerçekten de pek bir fazla kırmızı ojem olmasından dolayı bayadır oje almıyordum ama ne yazık ki her renk ojem olsa da sürüyorum ve ertesi gün çıkarıyorum tekrar kırmızıya dönüyorum.Tabi belirli bir zaman geçtikte ojeler bayatlıyor,topaklanıyor,zor kuruyor,renginde dalgalanmalar oluyor.

ee malum önümüz kış..nar çiçekleri yerini koyu kan kırmızı ve bordolara bırakıyor.Limangoda da essie ojeler indirime gidiyor elida yine dayanamıyor atıyor sepete 2 tane , kapı çalıyor kargo geliyor sanki içindekini bilmiyormuşuz gibi heycanla , sevinçle açıyor kargosunu, ee küçük şeylerden de mutlu olan bir insancık bu kızcağız.. özenle paketlenmiş 2 adet kırmızı ojesi ona göz kırpıyor ...:)) Tonları,kalıcılığı,sürüşleri ilerleyen günlerde ''haftanın ojesi ''bölümünde olacak.Hikayenin görselleri için göz bebeklerinizi hafif aşağı indirin pls :) Paket resimlerinden sıkılmayın , 2 adet oje için özenilen paketlemeyi görmenizi istedim.Teşekkürler Limango:)





Tonları birbirine benzese de biri metalik kırmızı 

Not : elimde ki ojeler bunlar değildir .







2 yorum:

  1. Kalyon' un oje çözücüsü var, onu tavsiye ederim, kuruma, topaklanma için.
    oje cok pahalı bir şey değil ama sevdiğim bir renk eğer kurumaya başlarsa ve ben aynısından bulamazsam çok üzülüyordum, sonra bu oje çözücüyü keşfettim. artık sevdiğim ojelerimi dibine kadar kullanabiliyorum ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa süper bişeymiş haberim yoktu ne yazık ki bu durumdan atmak zorunda kalıyordum ..dediğin gibi bazende sevdiğim bir rengi ne yazık ki bulamıyorum bu sebepten dolayı en kısa zamanda edinicem bilgilendirme için çok teşekkürler ;)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...